Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE49MU7000 gaat steeds zelf aan

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2019 08:58 PM)
330 Weergaven
PaulVerkoojien
Apprentice
Opties

Sinds een maand of 2 gaat de TV vanzelf aan, en begint verder te spelen op YouTube of Netflix.
Ik ben erachter wanneer je de TV pas uitzet na het afsluiten van de App zelf deze niet vanzelf weer aangaat.

Dacht eerst dat het alleen bij Netflix was maar hoor net de TV ineens weer. Springt aan en speelt het YouTube filmpje verder vanaf het moment dat ik 'm hard uitgezet had.

0 Likes
4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @PaulVerkoojien,

Is de TV up-to-date? Versie 1280.5 is de meest recente versie.

rsz-846676
0 Likes
PaulVerkoojien
Apprentice
Opties

@BruceH  schreef:

Hi @PaulVerkoojien,

Is de TV up-to-date? Versie 1280.5 is de meest recente versie.

@BruceH, ik zal het nakijken maar volgens mij wel. Hij staat op auto update.
Heb nog gekeken of ik een nieuwere firmware kon downloaden.

Gisteren was het weer raak, tv stond in de ochtend aan. Heb 'm uitgezet en begreep dat hij later weer aanstond. uiteindelijk heeft mijn vrouw de stroomkabel losgehaald omdat hij steeds maar weer aan ging.

Heb gisteren overige HDMI kabels (alleen ziggo box en home theater is nog verbonden)
Er zat hing nog een niet gebruikte kabel en een oude Wii

0 Likes
PaulVerkoojien
Apprentice
Opties
Issue lijkt aan de Ziggo next box gerelateerd. Zie veel andere mensen klagen over dezelfde problemen
Bijv https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/tv-springt-steeds-aan-na-laatste-update-47840/index4.ht...
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit zou je kunnen uitsluiten door de Ziggo box tijdelijk van de stroom te halen en de TV te laten zoals 'ie is. Als hij dan niet meer aan gaat, dan lijkt het inderdaad aan de box te liggen.

rsz-846676
0 Likes