Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

LED tv beeld blijft vast staan

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2017 09:37 PM)
920 Weergaven
guus5050
First Poster
Opties

ik  sinds 27-6-2014 de trotse eigenaar van de LED smart TV UE55H7000slxxn,echter er is een aantal maanden geleden een mankement ontstaan. soms als de tv aangezet wordt en opgestart is dan blijft de tv op 1 kanaal staan en is deze er niet vanaf te krijgen. het geluid kan je wel regelen. als dit gebeurd moet ik de voeding er afhalen 10 sec.wachten voeding er weer op.waarna de tv weer werkt. de batt.in de ab zijn goed. de laatste tv update  is geinstalleerd.ik kijk via een ci+ mod. met interactieve tv. heeft iemand enig idee.

0 Likes
4 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoi Guus, wat apart! Kun je de tv 30 minuten van de stroom halen? Ontkoppel ook even alle externe apparaten, hoe gaat het hierna? 

Je zou de TV ook even kunnen resetten

0 Likes
guus5050
First Poster
Opties

hallo Nouzha. heb de tv al 3 x naar fabrieks instellingen gezet. de spanning er al langer afgehad. toch komt het weer terug. regelmaat heb ik niet. het gebeurd soms alleen als ik zap naar een ander kanaal. ik heb nu een quantis  1.3 ci+ kaart verwisseld met een smit 1.3 module. ziggo ondemand werkt ook weer goed. ik zou het verder niet weten.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @guus5050,

zit het probleem niet toevalig in de afstandsbediening? Heb je tevens de mogelijkheid om eventueel een andere CI+ module te proberen? 

Anders kan ik een 'Remote management' afspraak inplannen, dan kunnen mijn collega's op afstand met je meekijken en een diepe reset uitvoeren. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9, je kunt mij een privébericht sturen met je contactgegevens wanneer je beschikbaar bent.

rsz-846676
0 Likes
guus5050
First Poster
Opties

Beste Bruce. in mijn tekst heb ik al verteld dat ik een andere ci+ module heb gebruikt. ziggo ondemand werkt weer goed. dat de tv soms in beeld maar met geluid(wel regelbaar) blijft vast staan begrijp ik niet. als ik de tv van spanning afhaal en weer op spanning zet is het weg en werkt de tv weer zoals een toen 2200 euro kostende tv zou moeten werken. ik kan er niet bij dat hier een ab de schuld van kan zijn. deze tv is in de eerste 14 dagen na aankoop al omgewisseld ivm een defecte transformator. ik heb een nieuwe tv gekregen. wie zegt mij niet dat er een fout in de serie zit. helaas heb ik deze in 2014  aangeschaft.(garantie niet meer). dus als iemand het weet?????

0 Likes