Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE46F6510 beeldscherm ging na een hart geluid (tik) uit en nu niet meer aan

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2018 08:41 PM)
180 Weergaven
Pascal1974
First Poster
Opties

Vanmorgen was ik gewoon tv aan het kijken tot er een luid tik geluid was en mn scherm uit ging. Nu zie je onder de tv het rode lampje aan en uit gaan. Je hoort ook dat hij in schakeld, en direct weer uit schakeld. Wat is dit probleem ? Is dit te maken?  Wat zijn de voorrijkosten en kijk kosten

0 Likes
3 Antwoorden
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties

Goedenavond Pacal,

Welkom hier op de Samsung Community,
Via jou uitleg te horen zal waarschijnlijk door de luide Tik jou Voeding en of Mainbord defect geraakt zijn, en in veiligheid gesprongen is waardoor Rode Stbyled continu zal blijven knipperen, Veronderstel dat Tv toestel meer als 2 jaar oud is en geen Garantie meer hebt, Tenzij je verlengd Waarborg 3 jaar extra hebt van de verkoper, Gelieve toch na te kijken voor zekerheid, je weet nooit.
Is dit niet het geval en je hebt geen garantie meer kan je altijd een Externe Firma contacteren Servilux die ook voor Samsung herstellingen uitvoerd. Tv zal zeker nog gemaakt kunnen worden, en kan je altijd bellen of  Online aanmelden voor herstelling in Belgie bij Servilux.be of Servilux.nl als je in Nederland woont, Op de Website staan de Voorijkosten op of de Firma zelf bellen voor meer uitleg . Hoop je hiermee beetje verder heb kunnen helpen Suxxes en Prettige avond toegewenst 😊,

Mvg
Ahmed 

Pascal1974
First Poster
Opties
Goedenavond achmed.
Zoals je het beschrijft. Was het ook ind. Dank je wel voor je reactie. De tv is inmiddels 5 jr oud en valt ook helaas buiten de garantie. Ik ga even kijken op de site die je net door hebt gegeven.

Fijne avond
Vr gr Pascal
0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

@Pascal1974 

Dat je TV buiten de fabrieksgarantie valt en/of 5 jaar oud is zegt niet zo heel veel over welk recht je hebt tot (gedeeltelijke) vergoeding van reparatie. Van een TV kan worden verlangd dat deze langer mee gaat dan 5 jaar.

Zie ook dit artikel van consuwijzer

Ik zou dit eerst met de leverancier oppakken.

0 Likes