ik heb beschik sinds 9-10-2017 over een Samsung UE55KS7500, en sinds 26 februari j.l. heb ik een nieuw scherm en moederbord ter vervanging gekregen... Bekijk bericht
Beste medewerker,
Ik heb een nieuwe samsung qled. De tv vindt mijn surround set niet. Ook via het zoeken naar het model staat ie er niet... Bekijk bericht
Mijn QE55Q6FNALXXN gekocht in november 2018 heeft problemen met donkere scenes. Met name 2 Netflix series vallen tot nu toe op: the punnisher... Bekijk bericht
Wanneer ik de gids van mijn QE55Q9F oproep verschijnt slechts een gedeelte. Een groot deel geeft alleen de opmerking "Geen informatie"... Bekijk bericht
Hi,
Op de een of andere dag kan de tv (UE43KU6500) geen verbinding meer met internet maken, terwijl het wel op tv/telefoons werkt.
Hoe... Bekijk bericht
Ik heb gisteren onze tv gereset naar de fabrieksinstellingen en nu klaagt mijn vrouw dat de YouTube zoeken functie sindsdien anders is dan... Bekijk bericht
Hoi,
Ik sinds een paar dagen UE32M5600 tv, dmv bluetooth een JBL everst elite750 hoofdtelefoon op aan gelsoten.
Alles is oke; koppeling... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung UE40MU6120w, ik wil deze aan de muur bevestigen. Aan de achterzijde van de tv zie ik niks om aan te bevestigen, moet er iets... Bekijk bericht
Vr mij alleszins nooit nog een samsung tv!eerst na 2 maanden in men gloednieuwe qled tv een zwarte verticale lijn!is wel opgelost in men... Bekijk bericht
Videobestanden met srt-ondertitels werkt prima. Maar er is geen mogelijkheid om deze uit te zetten (wat wel kon in oudere Samsung-tv's). En dat... Bekijk bericht
Geachte heren,
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een samsung Blue ray speler gekocht vrijwel gelijktijdig met een Samsung Smart TV (en een... Bekijk bericht
Op mijn nieuwe qled tv komt bij kanaalwisseling rechts onderin hel beeldscherm gedurende 15 sec. een rond embleem met daarin vier gekleurde punten... Bekijk bericht
Ik ban al een tijdje in bezit van dit toestel maar de web browser is wel aan een update toe... kan alleen nergens iets ervoor vinden wat kan helpen... Bekijk bericht
Bij het inschakelen van de TV is npo1 zichtbaar . Wanneer naar andere zender wordt overgeschakeld is het beeld zwart en verdwijnen de zenders... Bekijk bericht