Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht tv en de slechte service van Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2024 04:45 PM)
499 Weergaven
Hoedjes
Apprentice
Opties

Beste Samsung,

Wat een waardeloze service verlenen jullie. Ik voel me totaal niet serieus genomen.

In maart 2023 een 55" QLED 4K 55Q80B gekocht. Deze vertoonde al vrij snel klachten. Tv springt uit en weer aan. Geluid valt uit of het beeld blijft stilstaan en de tv doet niets meer. In december '23 de eerste keer aangeboden ter reparatie. Ondertussen zijn we 6 maanden verder en doet mijn tv het nog steeds niet goed. Hij is nu voor de 5e keer, jawel je leest het goed, kapot. Nu wil Samsung alsnog een reparateur sturen en die moet dan aangeven dat het toestel niet meer te maken is. Het is te belachelijk voor woorden. Printplaat vervangen, beeldscherm vervangen en 2x het mainboard. Wij willen ons geld terug, er is ons een ondeugdelijk apparaat geleverd

Er is ons verteld dat na 3x hetzelfde defect we een oplossing aangeboden kregen. Helaas begreep de vrouw aan de andere kan van de lijn dit niet. Na vele malen bellen, zijn we het nu spuugzat. Het mooie is nog dat ze steeds terugkomt op het feit dat Let me repair aan moet geven dat het toestel niet meer te maken is. Maar ik heb niet bij Let me repair een toestel gekocht, maar bij Samsung. Mooi afschuifsysteem zo.

Dat we een toestel hebben dat niet goed is, dat kan altijd een keer gebeuren, maar de manier waarop klanten met een klacht behandeld worden is echt ronduit slecht.

0 Likes
16 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hoedjes,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik lees dat er voor jou al een interne ticket in aangemaakt en dat er een afspraak is gemaakt voor 18 juni met LMR. Ik lees dat mijn collega jou 5 juni had gemailed. Heb je de mail ontvangen? Zo nee, kan je ook jouw Ongewenste-/Spammap postvak controleren?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Hoedjes
Apprentice
Opties

Dag Ajay,

De mail hebben we ontvangen. Mijn man heeft hierop de klantenservice gebeld maar kon niet doorverbonden worden naar de interne afdeling. Wel heeft de klantenservice hierover een mail gestuurd. Daarna heb ik gebeld om mijn telefoonnumer door te geven en gevraagd of ik iemand van de interne afdeling kon spreken. Dit kon niet, ook nu heeft de klantenservice een interne mail gestuurd hierover. Ik wilde graag hierover gebeld worden omndat er het volgende in de mail stond: 

Wij hebben uw bericht ontvangen over de televisie die weer een defect vertoonde en zullen dit onderzoeken bij het reparatiecentrum. Aan de hand van de resultaten zullen we kijken of het mogelijk is om u een alternatieve oplossing aan te bieden.

Wij zijn van mening dat we dat stadium al voorbij zijn. Dit heb ik 5 juni ook gezegd tegen de klantenservice.

Ik vind het dan ook zeer slecht dat jullie interne afdeling 1x belt om dan vervolgens dit mailtje te sturen. Wij zitten nu weer weken zonder tv.

Verder loopt er nog een ander ticket, dat van de schroefjes die niet bij de standaard meegekomen zijn. Ik was in de veronderstelling dat de afspraak met LMR daarvoor was.

Wij zouden het zeer op prijs stellen wanneer we vandaag nog gebeld kunnen worden over onze klacht.

m.v.g. Sonja

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Sonja,

Ik heb het doorgegeven aan de afdeling. Ik lees dat ze ondertussen met LMR ook communiceren over een mogelijke alternatieve oplossing. Dus ze zijn ermee bezig.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Hoedjes
Apprentice
Opties

Dag Ajay,

Net thuis van een paar dagen weg, vandaar dat ik niet gereageerd heb.

We hebben nog niets gehoord of gezien. Morgen zou LMR komen, maar daar hebben we ook nog geen mail van ontvangen over de tijd. 

Dat de interne afdeling aan het communiceren is met LMR is goed om te horen, echter zou het prettig zijn wanneer zij dit ons laten weten. Wel zo netjes toch?

Groetjes Sonja

0 Likes
Hoedjes
Apprentice
Opties

Dag Ajay,

Graag hoor ik wat de status is! LMR heeft niets laten weten en daar sta ik nu al 45 minuten in de wacht.

Ik wil weten waar ik aan toe ben........

Groet Sonja

0 Likes
Hoedjes
Apprentice
Opties

Dag Ajay,

Zojuist 1,5 uur aan de telefoon gezeten met LMR om te horen dat ze vandaag niet komen en dat ze de schroefjes nasturen. Daarover heeft Samsung contact gehad met LMR. Er komt vandaag dus niemand om naar de tv te kijken....  Dit kan toch niet waar zijn... 

Nu kan ik weer Samsung bellen.......

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hoedjes,

Ik heb een herinnering gestuurd naar de interne afdeling voor een update. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met je op. Had je ook op de e-mail contact opgenomen met de interne afdeling?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Hoedjes
Apprentice
Opties

Goede middag,

Vanmorgen wederom klantenservice aan de lijn gehad. Zij hebben contact gehad met de interne afdeling. De persoon die over onze tv (casus) gaat zal contact opnemen. Ik heb aangegeven dat ik gebeld wil worden. Gevraagd of ze dit willen noteren, met het juiste nummer erbij. Ook heb ik gereageerd op de mail van samsung special care. Ook daarin aangegeven wat ik wil en dat ik gebeld wil worden, met telefoonnummer erbij. Helaas vandaag niets gehoord. Morgen is het al weer 2 weken geleden dat ik gemeld heb dat de tv wederom hetzelfde defect vertoont, evenals de schroefjes die dus nog steeds niet geleverd zijn.

Groet Sonja

0 Likes
Gusta112
Explorer
Opties

Hoi, wij hebben ook al een half jaar gedoe gehad met Samsung en de telefonische klantenservice. We hebben na 8,5 week eindelijk ons geld terug maar ook nog klachten. Ik duim voor je dat het snel wordt opgelost.

Als je op mijn profiel klikt, kan je mijn verhaal lezen.

Succes en vriendelijke groet Guus

0 Likes