Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV kijken via ZIGGO box geeft wazige balk onderin

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2022 09:01 PM)
639 Weergaven
Mimi32
First Poster
Opties

4D155A35-96FD-4B36-8A59-EF477F322C92.jpeg

Wij hebben sinds vorig jaar juli een Samsung crystal uhd 65tu7020 televisie, aangeschaft bij Media Markt.

Na een aantal dagen merkten we dat bij beeld waarbij de camera van links naar rechts gaat, snelle beelden zoals water onderin beeld een ‘blurry’ balk zichtbaar is. Ongeveer 1/5 van het beeld. 

Ook met name met programma’s terugkijken en Videoland komt dit in beeld.

Daarnaast hebben we wanneer we Netflix kijken na een paar minuten zwart beeld wat vervolgens weer terug springt. 

Ziggo is geweest, nieuwe Next box geïnstalleerd. Nieuwe kabels aangesloten, hielpen niet. 

Samsung verwijst me door naar Ziggo en Ziggo daarop verwijst me naar Samsung. 

Weet iemand wat de oplossing kan zijn?

0 Likes
15 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Mimi32 ,

Is de volledige Model Code van de tv UE65TU7020WXXN?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Je schrijf: "Na een aantal dagen merkten we". Is dat vanaf juli vorig jaar?
Gaat het over de Netflix en Videoland tv apps?
Zou je misschien, om te testen, een willekeurige 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken?
Zie je het daar ook op terug? Het zwarte beeld komt toch door de Next.
Je zou dit kunnen oplossen door Invoersignaal extra op alle HDMI poorten uit te zetten.
Bij Instellingen→Algemeen→Beheer externe apparaten→Invoersignaal extra.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Mimi32 ,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan nog vragen van mij open..

signatureee
Groet, Dick

Dynaries
First Poster
Opties

Goedemiddag, ik heb hetzelfde probleem met een soort gelijke televisie en Ziggo Next box, maar krijg het probleem niet opgelost. Wat heeft bij jou geholpen dit probleem op te lossen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dynaries, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw TV? En is deze verder up-2-date? Hoe is het beeld als je via een app kijkt? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Mimi32
First Poster
Opties

Helaas nooit opgelost! Gebeld met Samsung, hulp op afstand gehad, Ziggo gebeld, nieuw kastje en nieuwe kabel (ook al was die al splinternieuw), kabels anders aangesloten, niets heeft geholpen. 
Samsung verwijst naar Ziggo wijst naar Samsung.. 

0 Likes
Mimi32
First Poster
Opties

Bij mij is de tv up to date, bij apps geen problemen, enkel bij het tv kijken via Ziggo.

0 Likes
Dynaries
First Poster
Opties

Goedemorgen Martijn,

Bedankt voor je reactie. Ik heb een Samsung UE50TU7090. Het wazige gedeelte zit op de hoogte waar normaal de zwarte balken onder en boven te zien zijn bij bijvoorbeeld een film, maar nu is het gewoon tijdens normaal tv kijken en zie je vaak met snel beeld een wazig gedeelte wat ook even groot is als het vlak van het zwarte gedeelte bij een film.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Mimi32 

Omdat je aangeeft dit alleen te ervaren via de ontvanger kan je hier voor het beste contact opnemen met de provider.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Dynaries
First Poster
Opties

Dat is balen zeg, had gehoopt dat dit inmiddels was opgelost. Ik heb ook al van alles geprobeerd maar krijg het niet weg. Hopelijk toch dat iemand dit weet op te lossen, anders zal ik de televisie maar moeten aanbieden voor reparatie.

0 Likes