Sinds enkele dagen in het bezit van een 65QN95A (tv) en HW-Q950A (soundbar). in principe werkt eea naar behoren, maar ik loop toch tegen een... Bekijk bericht
Sinds deze week werkt de site www.goplay.be niet meer via de internet browser op mijn tv (QE55Q700TALXXN).De site wordt geladen, maar alles van... Bekijk bericht
Hallo
ik heb me net een nieuwe TV aangeschaft QE55QN95AATXXN
Ik zou nu graag de Samsung One Remote willen gebruiken om de Telenet Digicorder... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik heb een vreemd probleem met de nieuwe TV, ik krijg NPO1 en andere 'standaard' zender binnen als SD zender op kanaal positie... Bekijk bericht
Eind mei 2017 heb ik mijn Serif televisie gekocht. Ik vond - en vind - het nog steeds een prachtige TV, mooi beeld en vooral de vormgeving van de... Bekijk bericht
Hallo, heb problemen met Netflix op mijn Samsung Smart tv Q6 (modelcode: qe49q6fna)
Als een film/serie gestart wordt begint het beeld te... Bekijk bericht
L.S.,
Ongeveer een maand geleden mijn Frame binnengekregen die nu mooi op een stand in de woonkamer staat te pronken. Helaas is de lijst nog niet... Bekijk bericht
Goedendag,
Vandaag is mijn The Frame lijst bezorgd.
Helaas bleek de verpakking beschadigd te zijn en trof de lijst doormidden gebroken in de... Bekijk bericht
I bought SAMSUNG QE65QN95A #NeoQled @n February 2022@SamsungNL refuse to help me to fix the TV,cause it’s non Benelux model they told... Bekijk bericht
Beste, Ik had gelezen om het beste geluid te krijgen je de tv dat je het moet instellen op bitsteam. enkel zie ik deze optie niet staan. Er staat... Bekijk bericht
Nieuwe TV gekocht, 65" The Frame. Mooie TV, mooi beeld en erg tof dat je er een gratis lijst bij krijgt.
De lijst is vandaag geleverd, als ik... Bekijk bericht
We hebben een Samsung TV (QE65QN95A; nov 2021). Via de MediaBox Next krijg ik geen Ziggo TV-beeld. Ik zie het welkomst-scherm van Ziggo bij... Bekijk bericht
Wij hebben sinds vorig jaar juli een Samsung crystal uhd 65tu7020 televisie, aangeschaft bij Media Markt.
Na een aantal dagen merkten... Bekijk bericht
Goedenavond,Ik heb een vraag over het geluid van mijn Samsung tv...
Wanneer ik de ziggo next box aansluit dmv highspeed hdmi kabel op mijn... Bekijk bericht
Ik heb een samsung TV uit 2021 (QE55Q67TASXXN) met daaraan gekoppeld een JBL 5.1 soundbar. Deze is verbonden met HDMI 2.1 kabel. Op de TV... Bekijk bericht
We hebben sinds vorige een Frame 75”
Sinds de laatste tijd wanneer je de TV aan zet kun je hem alleen uit of aan doen en de volume bedienen... Bekijk bericht
Ik heb de Samsung 65QN93AATXXN. Via de IPad - met de app Smart Things - van mijn dochter de koppeling gemaakt (de 4-cijferige code ingevoerd) met... Bekijk bericht
Sinds deze avond krijg ik ineens onverklaarbare witte vlekken in mijn beeldscherm. De beeldschermtest verandert niks. De tv is ongeveer 4 jaar oud... Bekijk bericht