Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv kapot door kortsluiting

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2019 07:13 PM)
4158 Weergaven
Eduard82
Journeyman
Opties

Hallo alemaal. Ik heb een vraag.

Bij mij thuis was onlangs mega kortsluiting. 3 dagen lang was paar keer per dag groot kortsluiting, en daarbij is mijn tv ennsoundbaarvkapot gegaan. Bij de TV kwam zelfs rook uit. En bij sound baarbdeet er niets meer.  Nu wil verzekering weten of dat gerepareerd kan worden, maar angezienndat de tv en de sounbaar al weg zijn i.v.m geen ruimte kan ik dat niet meer terbreparatiebanbieden, wel had ik tel contact met Samsung NL, maar in het gespreek hebben ze al angegeven datbde moederboard en misschien ook de scherm kapot waren, en reparatie zou niet meer waard zijn want dienzoubduurderbzijn dan nieuwe tv. Bij soundbaar idem dezelfde verhaal.

Het gaat om tv SamsungUE65KS9500

Soundbaar HWK 651.

Ik snapndat het moeilijk word metvde verzekering, maar ze hadden nooit angegeven dat ik de spullen moest bewaren of ietsbdergelijks. En ik heb de ruimte niet en heb ook kleintje lopen thuis.

Graag jullie advies en/of opmerkingen.

Alvast bedankt.

Mvg,

Eduard

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Eduard82, Eduard.

Wat een triest verhaal om te lezen! Dit zal moeilijk worden om dit vergoed te krijgen.

Normaal moet dit via een inboedelverzekering. Alleen jammer dat je nu geen bewijsstukken meer hebt. Altijd bewaren en er foto's van maken om aantoonbaar te maken wat de schade is.

Dat een verzekering niet aangeeft om de spullen te bewaren, klopt natuurlijk niet. 

Dit staat altijd in de polisvoorwaarden. Altijd goed doorlezen.

Misschien kun je de spullen nog achterhalen, anders moet je dit al een Total Loss beschouwen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Eduard82
Journeyman
Opties

Bedankt voor je jeqctie.

Wat betreft polisvoorwaarden, je hebt gelijk ik heb nooit doorgelezen, maar wat vreemd is is dat ik meermals over deze schade contact gehad met de verzekeraar, maar zij hadden nooit angegeven wat ik moest doen. 

Wat betteft tv en soundbaar, ik had het weg gebracht, maar van buiten af kon je dus geen schade zien, enige wat ik weet is dat het totaal los werd verklaard door samsung. Omdat reparatie duurder was dan een nieuwe tv. 

Maar goed, ik weet niet wat nu de verzekeringsmaatschijpij gaat doen, in ergste gevaal heb ik dus hooge kosten, naast het onderzoekskosten waarvde oorzak was, komen dus ook kosten van nieuwe tv... 

0 Likes
Eduard82
Journeyman
Opties

Wat ik trouwens lees is dat de kortsluitibg niet verzekerd is, wel verzekerd alle spullen die door kortsluiting kapot zijn. Maar probleem is ej blijft dat ik de apullen niet meer in huis heb. 

Groot tv wijnig ruimte... en heb ook gehandeld wat ook Samsung repair cebtre heeft meegedeld.  Ik ben benieuwd wat mijn all risk verzekering gaat doen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi Eduard82, jeetje zeg|! Ik kan me goed voorstellen dat het even flink schrikken zal zijn geweest.

Een reparatie van een TV waarbij eventueel het paneel en het moederbord vervangen moeten worden is vaak economisch niet verantwoord. Ik hoop dat je samen met je verzekering tot een goede oplossing komt.

Als jij ons even een prive berichtje stuurt dan hebben we misschien nog iets leuks voor je.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Eduard82
Journeyman
Opties
Goedemiddag Martijk, en waar moet ik de opribebericht heen sturen?
Mvg,

Eduard Muradov
0 Likes