Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv defect na de garantie

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2017 03:08 PM)
10540 Weergaven
Goory
Apprentice
Opties

Voor de 2e maal op 6 jaar tijd hebben wij een TV van samsung die 6 maanden na het verstrijken van de garantie stuk gaat

Deze maal zou het het beeldscherm weer zijn.De dealer verschuilt zich achter de wettelijke garantie periode van 2 jaar .Het kan toch niet mogelijk zijn dat een produkt dat normaal gebruikt wordt telkens stuk gaat VOOR het verstrijken van een periode van 3 jaar.Herstellingskost om te beginnen is 70 euro verplaatsing en 25 euro voor elke 20 minuten ZONDER stukken .Ik bgrijp de bepaling van de garantie periode maar een beeldscherm zou zonder te laten vallen of wat dan ook toch langer moeten meegaan dan 3 jaar???Hoe kan een consument nog vertrouwen hebben ,in enerzijds een dealer die producten verkoopt die niet betrouwbaar zijn en anderzijds een fabrikant die de problemen van hun producten laten oplossen door een dealer?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Goory
Apprentice
Opties

Ik heb Samsung gebeld.Die dame aan de lijn zei me dat ook al is de tv buiten garantie ,hij een bepaalde levensduur heeft en Samsung tussen komt in de kosten.Ze ging iemand langssturen .Die is vandaag geweest.Volgens die kerel is het scherm kapot en kost me dat 300 euro na tussenkomst , met 3 maanden garantie.Wel voor 450 heb ik een nieuwe Tv dus is dat geen oplossing .uiteindelijk moest ik 95 euro betalen omdat ik geen nieuw scherm nam.Wat een klucht.Dit is nu de 2e maal dat bij mij een  Samsung het begeeft voor het verstrijken van 3 jaar dus voor mij nooit nog een Samsung.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Goory,

ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Om welk model gaat het precies en wat werkt er niet meer?

rsz-846676
0 Likes
Goory
Apprentice
Opties

Het gaat over de UE50H6200AW en het beeldscherm werkt niet meer maar ik heb wel geluid

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Goory, wat jammer dat het beeldscherm het niet meer doet 😞 Bedoel je daarmee dat 'ie op zwart blijft of dat er fouten zitten in het beeldscherm? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
Goory
Apprentice
Opties

Ik heb Samsung gebeld.Die dame aan de lijn zei me dat ook al is de tv buiten garantie ,hij een bepaalde levensduur heeft en Samsung tussen komt in de kosten.Ze ging iemand langssturen .Die is vandaag geweest.Volgens die kerel is het scherm kapot en kost me dat 300 euro na tussenkomst , met 3 maanden garantie.Wel voor 450 heb ik een nieuwe Tv dus is dat geen oplossing .uiteindelijk moest ik 95 euro betalen omdat ik geen nieuw scherm nam.Wat een klucht.Dit is nu de 2e maal dat bij mij een  Samsung het begeeft voor het verstrijken van 3 jaar dus voor mij nooit nog een Samsung.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb jouw reactie als het antwoord gemarkeerd, aangezien het inderdaad het antwoord is dat wij kunnen bieden. Ondanks dat het enorm balen is, valt het nu eenmaal buiten garantie. Buiten garantie is de winkel het eerste aanspreekpunt, daarom geven wij die optie nog mee. We willen het absoluut voor je oplossen, maar de kosten blijven in zulke gevallen wel staan. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
RobCouwenberg
First Poster
Opties

Wij hebben een soort gelijke ervaring 

een nieuwe tv genomen met korting na beeldscherm defect van de vorige (repareren kostte bijna zoveel als de nieuwe )kort na verlopen van de garantie. Augustus nieuw toestel alleen maar problemen. De dealer schuift het af op Samsung , Samsung schuift het af op de dealer. De reparateur schuift het af op de software. Wat al 3 x opgelaad is en niet helpt probleem blijft steeds terug komen dwz flikkerend beeld.  Zitten dus in een viskeuze  afschuif circle. Willen graag een ander toestel.!!!!

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @RobCouwenberg , Rob,

Je post in een topic uit 2017 en bovendien op Opgelost staat. De kans op een reactie is dan niet zo groot.

Over welke tv gaat het? Zie de Model Code in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
geennaam
Apprentice
Opties
Hier ook een tv van 3.5 jaar. Ook nog een qled met code 67tal achteraan. Deze zouden zogenaamd kwalitatief beter moeten zijn. 3.5 jaar en nu al kapot. Reparatiekosten 575 euro en er zit een tegemoetkoming van 158 euro bij dus zogenaamd een reparatie van ruim 730 euro haha wie gelooft dat nou. Kijk je op youtube beeldscherm defect het enige wat je ziet is samsung wat een toeval.
0 Likes