op 29-10-2018 07:10 PM
Wij hebben een ue40mu6100 televisie en een Google home mini. Nu lukt het ons alleen om de tv aan en uit te zetten door middel van de Google home maar meer functies niet. Is dit domweg niet mogelijk of doen we iets verkeerd. Ik zal graag kanaal verzetten of hdmi bron aanpassen via de Google home, dit kan namelijk ook allemaal via de telefoon app.
29-10-2018 09:14 PM - bewerkt 01-11-2018 12:42 PM
Hoi @Dewitaman,
Ik begrijp alleen 2 dingen niet:
Dit is erg verwarrend ivm de eerste zin. De Google Home App staat op de telefoon.
Verder kan de telefoon app alleen maar de geïnstalleerde apps 'casten' en sommige andere apps van een extern devices naar de tv en meer niet.
Hier heb je Google Chromecast voor nodig. De Google Home Mini is een WiFi speaker.
Zie verder:
op 31-10-2018 04:52 PM
Goeie vraag @Dewitaman, ik weet zelf niet van specifieke Google Home functies die bij de TV zijn ingebouwd, of wat voor signalen Google Home doorstuurt waar de TV iets mee kan. Wat sowieso werkt is als je een Chromecast op je TV zou hebben waarmee Google Home verbinding kan maken om vanaf een smartphone verschillende diensten te streamen. Voor verdere opties met TV kijken raad ik je toch aan om deze vraag bij Google neer te leggen.