Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Voeding van apparaatfout controleren voor Chromecast (The Frame 2023 65 inch))

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2024 10:00 PM)
441 Weergaven
Anneke2023
Explorer
Opties

Ik heb een Chromecast 4K aangesloten op the Frame 2023, 65 inch. In het begin werkte dat goed maar nu ziet de tv de Chromecast niet meer. Ik krijg bij de hdmi poort steeds de melding Voeding van apparaat fout controleren.

Google Home ziet de Chromecast nog wel.

Chromecast al ontkoppeld, verwijderd, maar opnieiw koppelen lukt niet omdat de Chromecast niet gevonden kan worden.

0 Likes
6 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Kan je het niet op een andere tv aansluiten om te zien of je dezelfde fout krijgt?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Anneke2023 ,

Heb je ook op een andere HD poort getest? Zou je de Chromecast willen resetten? Zie:

https://audiobeeld.nl/tv/google-chromecast-resetten-in-2-minuten-alle-modellen-stappenplan/

signatureee
Groet, Dick

Anneke2023
Explorer
Opties

Dag Dick,

Ik heb de Chromecast gereset. Dit heb ik al vaker gedaan. De Chromecast opnieuw gekoppeld, dat heb ik ook al vaker gedaan. Toch is meestal na een tijdje weer de verbinding met de Chromecast weg. Ik heb het idee dat dit door de settop box van de Frame komt. 

Mvg, Anneke

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Anneke2023 ,

Waarschijnlijk bedoel je de One Connect Box 😉. Je zou er remote naar kunnen laten kijken.
De HDMI poorten op de Box zouden dan gereset kunnen worden:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag! ☀️

signatureee
Groet, Dick

Anneke2023
Explorer
Opties

Dag Dick,

Ik bedoelde inderdaad de one connect box. 

De Chromecast doet het nu al niet meer omdat deze de verbinding met het wifi netwerk kwijt is en ook niet opnieuw verbinding kan maken. De Frame is nog wel verbonden met het wifi netwerk. 

Zou een oorzaak kunnen zijn de ik de TV aan en uit zet met een spraak commando via Google Home? Gaat er dan iets niet goed met de one connect box en de apparaten die daarop aangesloten zijn zoals de Chromecast? Ik wil de tv graag zo aan en uitzetten omdat dan ook een ledstrip die we achter de tv hebben bevestigd mee aan en uit gaat.

Mvg, Anneke

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Anneke2023 , Anneke,

Google Home staat hier los van. Ik denk eerder dat de Chromecast defect is.
De foutmelding komt niet voor niets en hij zou gewoon moeten verbinden.
Je kunt de nieuwe altijd terugsturen als het niet werkt.

signatureee
Groet, Dick