Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

The frame opslag capaciteit

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2021 03:28 PM)
861 Weergaven
S-Gonzales
First Poster
Opties

Beste,

Ik ben sinds een week bezitter van een frame 50" tv model 2020 ls03T

Tot mijn verbazing heeft deze tv maar 259mb opslag over na de installatie van 3 extra apps en 6 favorieten afbeeldingen......

Ik heb intussen 2x een reset uitgevoerd, het verse geheugen bedraagt net 1gb, maar na downloaden van het hierboven beschreven kom ik op het zelfde uit......

Gaat dit problemen geven in de toekomst? Want 200mb is niks in deze tijd met een flinke update!

Ook heb ik een 55mu8000, deze heeft met alle extra apps nog 2gb over! Daar kun je tenminste wat mee....

Alvast bedankt,

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @S-Gonzales ,

Je hebt helemaal gelijk. Aan het begin de 50" niet goed gelezen 🙈.

De kunstwerken uit de Shop zijn niet op USB op te slaan:

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-gebruik-je-kunstmodus-op-de-frame-tv/

16 GB zou mooi inderdaad mooi zijn. Maar ja, ik maak ze niet zelf..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @S-Gonzales ,

Is de volledige Model Code van de tv QE65LS03TASXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier: Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

De interne opslag is inderdaad beperkt. Vraag me niet waarom. Je zou de foto's ook op een USB-stick kunnen zetten bijvoorbeeld..

Groet, Dick
S-Gonzales
First Poster
Opties

Beste Dick,

Het is een 50 geen 65

QE50LS03Tasxxn

Kun je de kunstwerken uit de shop ook op usb opslaan?

Eigen foto's snap ik.

Dank voor de snelle reactie,

Groeten,

0 Likes
S-Gonzales
First Poster
Opties

Ik heb een tab A met 16gb.....de kan binnenkort de kliko in omdat het geheugen van 16gb gewoonweg niet meer voldoet in deze tijd, alles wat je koopt tegenwoordig is te bediennen met een app.....helaas zijn apps niet op te slaan op een usb of stick....dus ik ben bang dat de tv niet lang mee gaat, en blijft schreeuwen om meer opslag,

Waarom niet gewoon 16gb in een tv als de FRAME.....

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @S-Gonzales ,

Je hebt helemaal gelijk. Aan het begin de 50" niet goed gelezen 🙈.

De kunstwerken uit de Shop zijn niet op USB op te slaan:

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-gebruik-je-kunstmodus-op-de-frame-tv/

16 GB zou mooi inderdaad mooi zijn. Maar ja, ik maak ze niet zelf..

Groet, Dick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als ik een TV zou kopen en er zat 1 a 2GB opslag op zou ik deze gelijk terugbrengen. Bedoel wat heb je daar nou aan in 2021?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Frans K
Pioneer
Opties

waarom ipv foto's te importeren niet gewoon in de artmode van de usbstick lezen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Frans K, goedemiddag.

Dat zou inderdaad wel erg handig zijn en welllicht dat dit in de toekomst ook mogelijk wordt. Ik zal je idee in ieder geval doorzetten naar mijn collega's 🤓 en hopelijk wordt deze mogelijkheid via een toekomstige update toegevoegd!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frans K
Pioneer
Opties

Hallo,

Hoeveel opslag c.q. geheugen zit er in de gallery funkie (die via onedrive loopt) Ik heb er nu ruim 3000 plaatjes in. Of is de ruimte onbeperkt? (afhankelijk van grootte van onedrive) Ik heb nu 2,5 Gb benut , maar voordat ik onedrive ga upgraden naar 100 Gb wil ik wel weten of er een beperking in de gallery funktie zit en zo ja welke.

groeten Frans

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Beste Frans, @Frans K ,

Er is plaats voor 1200 foto's met een grootte van 5 MB. Totaal dus 6 GB ruimte.

signatureee
Groet, Dick