Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame gaat niet meer uit bij geen beweging/donker

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2021 04:47 PM)
1225 Weergaven
PetraHoog
Apprentice
Opties

Onze The Frame TV werkte altijd prima maar nu gaat de TV niet vanzelf uit als er geen beweging is of als alle lampen uit gaan in de woonkamer. Dit deed hij voorheen wel. Enig idee wat ik hier aan kan doen?

Typenummer is UE65LS003ASXXN

0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
Sterkie
First Poster
Opties
Heeft de "Diavoorstelling" stand invloed op het automatisch uitschakelen. De sensor zou beweging kunnen detecteren door het veranderende beeld ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sterkie, goedemiddag. 

De sensor van de TV zal niet reageren op de beeld en die worden weergegeven op het scherm van je TV 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Sterkie
First Poster
Opties
Okay Martijn. Als ik afbeelding statisch laat, dan is het probleem er nl. niet en gaat gewoon uit. Bij de diavoorstelling modus blijft ie echter aan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat is het volledige modelnummer van jouw TV en wat ervaar je precies? Ik kom hier niet helemaal uit. Is jouw TV verder up-2-date? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

Sterkie
First Poster
Opties
QE65LSO3BAUXXN
0 Likes
Sterkie
First Poster
Opties
Indien in diavoorstelling modus blijft de TV afbeeldingen presenteren en gaat niet uit
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Sterkie 

Ik kom hier niet helemaal uit. Is jouw TV verder up-2-date? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes