Hallo, tot nu toe super tevreden over mijn Frame 50". Wat gedoe gehad om zelf foto's te uploaden maar dankzij dit forum weten op te lossen.... Bekijk bericht
Beste,
Sinds gisteren werkt mijn one remote niet meer goed. Ik kan enkel nog de tv aan- en uitzetten, al de andere knoppen werken niet meer.
... Bekijk bericht
ik heb iptv geïnstalleerd op de tv alleen het beeld verspringt steeds 10 seconden terug in de tijd, zeker als ik dan voetbal is dat bloedirritant.... Bekijk bericht
Ik heb 2 maanden geleden een toestel gekocht (Qled smart tv QE65Q95TATXZT) Als ik het toestel opstart ziet er eerst alles normaal uit. Ik start... Bekijk bericht
Gisteren is een nieuwe firmware update uitgekomen voor oa. de Q95T. Weet iemand wat deze update voor verbeteringen geeft? Is er ergens een... Bekijk bericht
Ik heb onze The Frame TV moeten resetten omdat het beeld niet meer uitging als het donker werd, dat doet het inmiddels weer, maar ik loop nu tegen... Bekijk bericht
Help, mijn samsung tv werkt plots niet meer. Het model is UE32N5000AW.
De tv stond op, toen ik effe weg was voor te eten en ik terug kwam was... Bekijk bericht
Hallo, wie kan ons helpen
wij hebben een 32inch Samsung (UE32T5300AWXXN) gekocht voor de logeerkamer en willen graag dit ophangen aan de muur.... Bekijk bericht
In nov 2020 een mooie tv gekocht die meedeed aan de cashback deals. 13-01-21 mail gehad dat het was goed gekeurd en binnen 1 week het bedrag op... Bekijk bericht
Wij hebben een Samsung TV type UE32D5000pwxxn. Online opgezocht of er een dongel op zou werken. Ja en dus speciale Dongel van Samsung gekocht en... Bekijk bericht
Ik lees heel veel van dezelfde problemen die ik ook ondervind. 26-11-2021 de registratie ingediend. In eerste instantie had ik niet begrepen dat ik... Bekijk bericht
Krijg het niet klaar om mijn bose 3-2-1 installatie en mijn tv te connecteren via hdmi kabel zodat het geluid niet via tv maar via boxjes van bose... Bekijk bericht
Ik heb een samsung eu55ru7172u sinds een jaar. Sinds vandaag ervaar ik problemen waardoor tv kijken onmogelijk is geworden.
tv geeft zwart... Bekijk bericht
Ik heb de smartthing op een tablet en telefoon staan. Beide kunnen de tv niet benaderen. De tv heeft interneten de apparaten zitten op dezelfde... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn nieuwe samsung qled 95t 2020 model.
Na een avond gamen is de tv uitgevallen en als ik hem weer probeer... Bekijk bericht