Onze The Frame TV werkte altijd prima maar nu gaat de TV niet vanzelf uit als er geen beweging is of als alle lampen uit gaan in de woonkamer. Dit... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb zopas een Samsung TU8000 gekocht. Ik heb deze tv opzettelijk gekocht omdat er bluetooth aanwezig is. Met deze bluetooth... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik heb een qe55q74talxxn tv en deze wil ik ophangen aan de muur. Nu zit ik al een tijdje te zoeken op het internet op fora en... Bekijk bericht
Hallo,ik heb onlangs een Qled tv gekocht van Samsung,prachtig beeld ,werkt prima maar het geluid is afschuwelijk.Alsof je constant de wind hoort... Bekijk bericht
Ik heb een vraag over de utp rj45 aansluiting van tv ue65tu8000wxxn. Ik ben gewend om internet bedraad aan te sluiten en hang mijn tv's graag... Bekijk bericht
beste,
ik probeer op mijn tv netflix in te stellen maar er komt op dat de smart hub wordt bijgewerkt maar dit blijft duren. Wij moeten ook een... Bekijk bericht
Ik ben niet in het bezit van een samsung telefoon.
Ik heb onlangs een nieuwe Samsung TV gekocht met een indrukwekkende beeldkwaliteit.
De... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Samsung Frame 2020 thuis staan en ben er best goed over te spreken. Echter heb ik sinds afgelopen week dat de NPO app... Bekijk bericht
Hi all,
Ik heb The Frame gekocht. Ik heb een KPN televisiebox. Deze televisiebox moet met een ethernetkabel verbonden worden. Via HDMI... Bekijk bericht
Het lukt me niet om mijn draadloze Bose koptelefoon via bluetooth aan te sluiten op mijn smart tv. Deze tv kan wel via bluetooth een game console,... Bekijk bericht
Samsung ue55mu6440 heeft ineens verticale strepen en een flikkende scherm. Iemand die een oorzaak heeft en hoe het eventueel gerepareerd... Bekijk bericht
Sinds kort als ik de nlziet app kan downloaden en daar op klik gebeurt er niks...dit is een Samsung 7 serie tv.
Tevens na verwijderen van de app... Bekijk bericht
The clock setting in my tv is greyed out and I am unable to set or change it. It just says that the function is not available. Why is that so?
... Bekijk bericht
Sinds een paar dagen heb ik een QE65Q95TALXXN toestel en vanochtend bleek deze niet te willen opstarten. Nadat ik de stekker van de one box uit/in... Bekijk bericht
Samsung heeft bekend gemaakt dat de volgende generatie QLED’s de nieuwe technologie HDR + Adaptive gaan krijgen. Gaat Samsung deze nieuwe... Bekijk bericht
Is het normaal dat een Samsung tv scherm na 1 jaar reeds defect gaat, vervangen wordt onder garantie en na net iets meer dan één jaar weer defect... Bekijk bericht