Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

surround werkt niet meer in multiroom app

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2017 09:30 AM)
506 Weergaven
RoyR
First Poster
Opties

Hallo allemaal!

In December 2016 heb ik het volgende gekocht:

1X Samsung HW-K651 Soundbar

2x Samsung WAM-1500 R1 Speaker

In het begin allemaal aangesloten, soundbar via een HDMI Kabel naar de (phillips) TV. 

En de 2 R1 speakers d.m.v. WIFI.

Het werkte een aantal dagen. Daarna vielen de 2 R1 Speakers elke keer weg / uit. Waarna je ze weer opnieuw moest verbinden met de soundbar door middel van de Samsung Multiroom App.

Erg irritant dus! 

Nu heb ik afgelopen zaterdag een nieuwe KPN Experiabox V10 binnen gekregen en gelijk aangesloten.

Maar, nu krijg ik de 2 R1 speakers helemaal niet meer goed verbonden, en kan ik dus ook geen surround instellen in de Multiroom app. Hij blijft dan maar draaien, en dan stopt hij ermee.

Is er hier een techneut die mij hiermee kan helpen? ;).

Groeten,

RoyR

0 Likes
3 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Roy, welkom op de Community!

Even kort door de bocht: de kans is groot dat dit aan het netwerk ligt.

Je ziet beide speakers wel verschijnen in de Multiroom app toch? Staan de speakers in de buurt van de router?

Staat de router ingesteld op 2.4 GHz of 5 GHz? Kun je hierin eens wisselen om te kijken hoe dat gaat?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
RoyR
First Poster
Opties

Hallo Lot,

De speakers staan zo'n 2 a 3 meter van de experiabox af.

Ik heb de IPV6 uitgezet, en als het goed is staat deze nu op IPV4.  

Volgens KPN stonden de meeste instellingen al goed / automatisch. Net zoals de 2.4 / 5 GHZ.

Als ik in de multiroom app zit, en ik kies bij de soundbar voor suround instellen, dan blijft hij maar draaien en draaien. En stelt hij niks in... 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi RoyR,

ik heb het even met een collega besproken en de meest voordehand liggende optie is om de setup volledig te herinstalleren. Helemaal omdat je een nieuwe Experiabox hebt gekregen.

Voor het beste resultaat adivseer ik je om het eens opnieuw te installeren, daarvoor heb ik een mooie guide:

Zie bijlage

Ik hoor graag of het is gelukt!

rsz-846676
0 Likes