Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Neo QLED 55QN90B gaat niet aan

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2022 01:16 PM)
385 Weergaven
Suzanne-M
Journeyman
Opties
Goedemorgen,

Op 9 november 2022 bij Coolblue een Samsung Neo QLED 55QN90B met surround set aangeschaft.

Gisteravond wilde ik de tv aanzetten, maar het enige wat gebeurde is dat het rode lampje rustig ging knipperen en de tv "tikte". Het aan/uit geluid zeg maar. Hier bleef hij in hangen. Heb de stekker in een ander stopcontact gedaan. Ook een paar keer 30 seconden gewacht voordat ik de stekker weer in het stopcontact deed. De aan/uit knop op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt gehouden, een zachte reset zou dat zijn las ik ergens.
De hele nacht de stekker uit het stopcontact gelaten, vanwege het continue aan/uit gaan. 
Zojuist de stekker er weer in, maar helaas werkt dit allemaal niet.

Nu 15 min. in de wacht bij de klantenservice van Coolblue. Mooie gelegenheid om hier alvast de vraag te kunnen stellen: kan ik dit zelf oplossen?

Net het advies gekregen om Samsung te bellen. Zou mogelijk met een update te maken hebben. Samsung schijnt op afstand "in" de tv te kunnen om ervoor te zorgen dat deze weer aan gaat/de update uitgevoerd kan worden.

Samsung geeft aan dat het hoogstwaarschijnlijk met de stroomvoorziening te maken heeft en dat de winkel waar ik het product gekocht heb deze om moet ruilen.

Coolblue gaat een nieuwe tv opsturen, dezelfde is op dit moment niet op voorraad. Uiterlijk volgende week vrijdag. Kon een soortgelijke tv krijgen, maar heb liever dezelfde, was er heel tevreden over.
Defecte tv halen ze overmorgen op.

Tips niet meer nodig, post dit bericht ter info voor mensen die hetzelfde probleem hebben.

Groetjes,
Suzanne

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Suzanne-M
Journeyman
Opties
Dag Martijn,

Ik denk niet dat ik van Coolblue te horen krijg wat de oorzaak is.
Ze ruilen de tv om.

Mocht ik wel terugkoppeling krijgen zal ik dit zeker delen.

Hoop snel weer van de set te kunnen genieten! 😊

Gr. Suzanne

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Suzanne-M
Journeyman
Opties
Het was uiteindelijk geen vraag maar ter info. Staat ook onderaan het bericht.
Tv gaat niet meer aan. Kan niet worden opgelost dus sturen ze een vervangende. Dit loopt via Coolblue, omdat dat de winkel is waar ik het product heb aangeschaft en de tv binnen de garantie defect is geraakt.
0 Likes
Suzanne-M
Journeyman
Opties
Dat mogen ze bij Coolblue uitzoeken 😉
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? 

Wij hebben inderdaad wel de mogelijkheid voor Hulp-op-Afstand, het is alleen dan wel belangrijk dat de TV aangaat en daarbij ook een stabiele internetverbinding heeft. 

Uiteraard wensen wij je heel veel kijk- en luisterplezier toe met de nieuwe set 💙

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Suzanne-M
Journeyman
Opties
Dag Martijn,

Ik denk niet dat ik van Coolblue te horen krijg wat de oorzaak is.
Ze ruilen de tv om.

Mocht ik wel terugkoppeling krijgen zal ik dit zeker delen.

Hoop snel weer van de set te kunnen genieten! 😊

Gr. Suzanne
AlfredSaak
First Poster
Opties

Deze Samsung TV hebben wij gekocht bij BCC. Binnen een week overleden. Eerst wilde BCC TV niet omruilen, maar uiteindelijk krijgen we toch een nieuwe. Was aanvankelijk heel mooi beeld maar dat de TV nu stuk is en we kijken naar een groot zwart scherm is toch wel een domper op de feestvreugde. De vorige TV was ook een Samsung en die was van 2017. Dus blijkbaar is het scherm toch wel een probleem. Heb te horen gekregen dat Samsung TV hooguit 5 jaar mee gaat. Dat doet dan wel verlangen naar vroegere tijden al was de beeldkwaliteit niet te vergelijken. Alles was veel degelijker.

0 Likes