Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify of radio in Art Modus bij the Frame

(Onderwerp aangemaakt op: 12-10-2019 09:37 AM)
13582 Weergaven
nostradanos
Journeyman
Opties

We hebben de nieuwe the Frame, 43 inch. Bij ons staat altijd radio, Spotify, tv of Netflix aan. Het lukt mij niet om tijdens radio of Spotify luisteren de Art Modus aan te zetten. Erg jammer want nu gebruik ik nooit de Art Modus terwijl ik dat wel graag wil. Iemand een oplossing?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, je ontvangt dan ook regelmatig een update. Wanneer je op de TV de Art-modus gebruikt kan je alleen via een Bluetooth verbinding naar Spotify luisteren via de soundbar. Of dit in de toekomst via een update alsnog mogelijk wordt is ons niet bekend, dit is voor ons ook afwachten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

54 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Dit is jammer genoeg (nog) niet mogelijk. Wellicht dat we dit in een toekomstige update beschikbaar kunnen maken!

rsz-846676
ronschlenter
First Poster
Opties

Even 2 vragen:

Op welke manieren kun je dan wel muziek luisteren als je de artmode aanhebt?

en kun je met een soundbar dan wel radio luisteren als je de artmode aan hebt?

groet  Ron

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je muziek wilt luisteren via bijvoorbeeld Spotify op de TV, dan is het niet mogelijk om de Art Mode te gebruiken. Dan zou je via een telefoon muziek moeten streamen naar de soundbar. 

rsz-846676
Ivan746
Navigator
Opties

Hey

ik heb een qe55q90r. 

Daar kan ik de ambient mode op het scherm vertonen terwijl ik Spotify luister.

Dit door het volgende te doen.

Ambient mode activeren op tv scherm en via de Spotify app op gsm of tablet de tv selecteren om Spotify verder af te te spelen.

Wat je op dat moment afspeelt verschijnt rechtsboven in de hoek van de tv

Ik kan zelfs mijn thema wijzigen terwijl Spotify verder afspeelt.

Dus probeer deze volgorde ook eens op de Frame.

Jeroen13
Student
Opties
Door mijn ARC verbinding gaat bij muziek afspelen op de Marantz receiver ook de tv aan op TV mode (de receiver poort ook de KPN box). Helaas ook via deze weg ook nog geen art mode kunnen gebruiken én muziek luisteren. Dit zou in een volgende software update echt een waardevolle feature zijn!
0 Likes
Ivan746
Navigator
Opties

Hey Jeroen

bij mij lukt om ik mijn Spotify verbinding via mobieltje of tablet verder zet op mijn tv.

Spijtig genoeg heb ik geen ervaring met receivers te koppelen aan tv.

Daar ik ook niet onder Samsung werk kan ik ook niet vertellen of dit via een software update in orde komt.

Ik probeer mensen hier wat bij te brengen uit eigen ervaringen.

Hopelijk voor jou kunnen andere leden die dit lezen u een stap verder helpen.

0 Likes
Ivan746
Navigator
Opties

Hey Jeroen

bij mij lukt om ik mijn Spotify verbinding via mobieltje of tablet verder zet op mijn tv.

Spijtig genoeg heb ik geen ervaring met receivers te koppelen aan tv.

Daar ik ook niet onder Samsung werk kan ik ook niet vertellen of dit via een software update in orde komt.

Ik ben maar een forum-lid en probeer mensen hier wat bij te brengen uit eigen ervaringen.

Hopelijk voor jou kunnen andere leden die dit lezen u een stap verder helpen.

0 Likes
Wilma63
First Poster
Opties

Ik hoop dat deze functie zeker in een volgende update erbij komt.

dit is toch echt een groot gemis. Als ik nu radio wil afspelen zit ik met een afschuwelijk beeld op de tv. Daar heb ik geen the frame voor gekocht. 

bmwdriftpower
Student
Opties

Ik heb de TV QE55Q82R ook net maar vind het een heel beperkt systeem aan apps. De vorige waren ze al snel uitgedund en wouden eigenlijk wel graag van android stick en horizon af. Mis dus Ziggo go app of in ieder geval chrome om af te kunnen spelen.

Voor een modernere tv met iets als ambient mode verwacht je toch ook wat meer instellingen. Iets wat simpel werkt en niet altijd via je telefoon of extra moet. Zo moeilijk is het toch niet om in te programeren dat je een radiozender kan kiezen. Daarnaast heel jammer dat in verhouding tot vorige hele scherm bij een radio zender verlicht wordt. Ik had hier veel liever weer het steeds verplaatsende luidsprekertje gezien of bv tijd+zendernaam en rest wat mooi met dit scherm kan op echt zwart

0 Likes