Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar reageert vreemd op tv

(Onderwerp aangemaakt op: 09-09-2023 03:28 PM)
194 Weergaven
Jan125
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung tv met een q800 Soundbar. Sinds vandaag doet deze vreemd met de HDMI aansluiting. Het kpn kastje geeft pas weer geluid als ik me hele systeem aan en uit set door middel van de spanning eraf en op te zetten. Wanneer ik een app draai op de tv doet me Soundbar het wel op de aansluiting. Als ik van de app terugschakel naar het kpn kastje is weer al het geluid weg.

op de SmartThings app zie ik dat Soundbar wel geluid ontvangt via de HDMI aansluiting maar hoor niks. Systeem heeft jarenlang gewerkt zonder enkel probleem.

iemand oplossing?

0 Likes
23 Antwoorden
Leo_74
Journeyman
Opties
Goedemiddag Martijn,
Bedankt voor je bericht.
Ik lees dat er steeds meer mensen zich melden met hetzelde probleem dat hun soundbar niet meer werkt. En door de stekker er even uit te halen zorgt voor een oplossing. Lijkt erop dat de Samsung tv's een bug heeft. Wellicht een software update wat hiervoor heeft gezorgt?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is jouw TV verder up-2-date? Op 4 september is er een nieuwe update verschenen, kijk hiervoor op onze website 😇 En geldt dat ook voor  de soundbar? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Leo_74
Journeyman
Opties
Goedemorgen, sinds gisteravond is het probleem opgelost. Ik heb zowel de tv als de sounbar een nachtje stekkerloos gelaten. En alles werkt weer zoals het was. Bedankt @MarijnK en @Dick voor jullie snelle ondersteuning!
Oplossing
Jan125
Journeyman
Opties

Dick,

ben een midweek weg geweest, toen tv aanging gaf deze aan een update gehad te hebben. Probleem is nu weg dus blijkbaar bug in software geweest