Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Sony WH-1000XM3 pairen met Samsung Q90T lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2020 01:13 PM)
2849 Weergaven
Solexje
Apprentice
Opties

Ik probeer mijn Sony headset via Bluetooth te pairen met mijn Samsung Q90T.

Ditk lukt niet. De tv ziet niet mijn headset (ziet wel andere BT devices, dus procedure heb ik wel goed gevolgd). 
Wie weet een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Solexje
Apprentice
Opties

Op het tweaker Samsung  qled forum inmiddels de oplossing gekregen en connectie headset en tv BT is gemaakt. Eigenlijk een soortgelijke oplossing als je zegt.

Bedankt voor de update,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Solexje ,

Het kan zijn dat de headset niet compatibel is met het Bluetooth profiel van de tv.

https://www.philips.nl/c-f/XC000008687/wat-is-een-bluetooth-profiel-hsp,-hsp,-a2dp,-avrcp

Het beste is om even contact te zoeken met Support.

Als het goed is, hebben hun een lijst met compatibel headsets..

088-9090100

Openingstijden:
24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Solexje
Apprentice
Opties

Bedankt voor je reactie. Ik heb gebeld en als antwoord gekregen, dat dit waarschijnlijk ermee te maken heeft dat de headset van ander merk is (Sony...). Toch raar, omdat de tv wel kan pairen met mijn soundbar van Bluesound.
Een lijst van compatible headsets voor de tv is er niet volgens hun.
Mijn Sony WH-1000XM3 connect ook gewoon met mijn pc en Bluesound soundbar, maar dus niet met een Samsung tv??

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Solexje,

We kunnen de werking van randapparatuur niet garanderen. Als je er zeker van bent dat je de headset op de juiste manier probeert te koppelen, vaak hebben ze nog een koppelstand waarin je het apparaat kunt vinden, dan houdt het wel een beetje op. Helaas!

rsz-846676
Oplossing
Solexje
Apprentice
Opties

Op het tweaker Samsung  qled forum inmiddels de oplossing gekregen en connectie headset en tv BT is gemaakt. Eigenlijk een soortgelijke oplossing als je zegt.

Bedankt voor de update,

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Fijn dat het is gelukt 👍

rsz-846676
0 Likes
Gerwin4
First Poster
Opties

Hallo, ik heb momenteel precies hetzelfde probleem. Wat is nou de oplossing? Ik hoor het graag, hopelijk werkt het bij mij ook.

Gerwin

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Gerwin4 ,

Je post in een Opgelost  topic uit 2020 en zonder de gegevens van de apparatuur. 🤷‍♂️
Zou je, om verwarring te voorkomen, een nieuw topic willen aanmaken?
Graag met de volgende gegevens:

• De volledige Model Code van de tv. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken: InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.

• De huidige softwareversie van de tv. Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

Graag met een duidelijke omschrijving van je probleem en of het over dezelfde Sony gaat.
En nieuw topic aanmaken doe je hier -> Nieuw topic aanmaken 

Alvast bedank!

signatureee
Groet, Dick

RemyJ
First Poster
Opties

Hallo, en wat was dan de oplossing, ik heb namelijk hetzelfde probleem. De tv ziet de hoofdtelefoon wel, maar wil niet verbinden.

MartijnK
MegaStar
Opties

We kunnen de werking van randapparatuur niet garanderen. Als je er zeker van bent dat je de headset op de juiste manier probeert te koppelen, vaak hebben ze nog een koppelstand waarin je het apparaat kunt vinden, dan houdt het wel een beetje op. Helaas!

Wel kan je kijken naar bepaalde ontvangers die je op de TV kan aansluiten 😉

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200