op 13-11-2020 01:13 PM
Ik probeer mijn Sony headset via Bluetooth te pairen met mijn Samsung Q90T.
Ditk lukt niet. De tv ziet niet mijn headset (ziet wel andere BT devices, dus procedure heb ik wel goed gevolgd).
Wie weet een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-11-2020 03:49 PM
Op het tweaker Samsung qled forum inmiddels de oplossing gekregen en connectie headset en tv BT is gemaakt. Eigenlijk een soortgelijke oplossing als je zegt.
Bedankt voor de update,
op 13-11-2020 01:22 PM
Goedemiddag @Solexje ,
Het kan zijn dat de headset niet compatibel is met het Bluetooth profiel van de tv.
https://www.philips.nl/c-f/XC000008687/wat-is-een-bluetooth-profiel-hsp,-hsp,-a2dp,-avrcp
Het beste is om even contact te zoeken met Support.
Als het goed is, hebben hun een lijst met compatibel headsets..
088-9090100
Openingstijden:
24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week
op 13-11-2020 03:11 PM
Bedankt voor je reactie. Ik heb gebeld en als antwoord gekregen, dat dit waarschijnlijk ermee te maken heeft dat de headset van ander merk is (Sony...). Toch raar, omdat de tv wel kan pairen met mijn soundbar van Bluesound.
Een lijst van compatible headsets voor de tv is er niet volgens hun.
Mijn Sony WH-1000XM3 connect ook gewoon met mijn pc en Bluesound soundbar, maar dus niet met een Samsung tv??
op 17-11-2020 09:23 AM
Hi @Solexje,
We kunnen de werking van randapparatuur niet garanderen. Als je er zeker van bent dat je de headset op de juiste manier probeert te koppelen, vaak hebben ze nog een koppelstand waarin je het apparaat kunt vinden, dan houdt het wel een beetje op. Helaas!
op 17-11-2020 03:49 PM
Op het tweaker Samsung qled forum inmiddels de oplossing gekregen en connectie headset en tv BT is gemaakt. Eigenlijk een soortgelijke oplossing als je zegt.
Bedankt voor de update,
op 18-11-2020 01:23 PM
op 21-07-2022 10:15 PM
Hallo, ik heb momenteel precies hetzelfde probleem. Wat is nou de oplossing? Ik hoor het graag, hopelijk werkt het bij mij ook.
Gerwin
21-07-2022 10:30 PM - bewerkt 21-07-2022 10:35 PM
Goedenavond @Gerwin4 ,
Je post in een Opgelost ✅ topic uit 2020 en zonder de gegevens van de apparatuur. 🤷♂️
Zou je, om verwarring te voorkomen, een nieuw topic willen aanmaken?
Graag met de volgende gegevens:
De volledige Model Code van de tv. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken: Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
De huidige softwareversie van de tv. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Graag met een duidelijke omschrijving van je probleem en of het over dezelfde Sony gaat.
En nieuw topic aanmaken doe je hier -> Nieuw topic aanmaken
Alvast bedank!
op 02-08-2022 09:11 AM
Hallo, en wat was dan de oplossing, ik heb namelijk hetzelfde probleem. De tv ziet de hoofdtelefoon wel, maar wil niet verbinden.
op 03-08-2022 10:43 AM
We kunnen de werking van randapparatuur niet garanderen. Als je er zeker van bent dat je de headset op de juiste manier probeert te koppelen, vaak hebben ze nog een koppelstand waarin je het apparaat kunt vinden, dan houdt het wel een beetje op. Helaas!
Wel kan je kijken naar bepaalde ontvangers die je op de TV kan aansluiten 😉