op 05-11-2020 01:00 PM
Beste,
Telkens ik mijn tv opnieuw opstart,
Verdwijnt de smart hub met alle apps.
Ik heb al geprobeerd de software van 1294 naar 1300 te updaten maar deze update zegt failed bij 82 procent.
Ik heb de smart hub al gereset, en als ik de start smart hub connection test doe geeft deze de foutmelding van op de foto.
Het is zeer lastig aangezien ik soms de home button induw en het menu 1 seconde openspringt en terug sluit. Ik kan dus niet mijn apps zien en openen. Gene netflix en youtube dus.
Dit gebeurd meestal als er hdmis zijn aangesloten. Mijn ps4 en telenet digicorder. Maar het gebeurd zelfs soms als er geen zijn aangesloten.
Het gaat om een samsung QE55Q6FNA.
Mvg stijn
op 05-11-2020 01:05 PM
Dit is wat ik bedoel
op 05-11-2020 01:22 PM
Goedemiddag @StijnTacquaert , Stijn,
Duidelijk. Zou je de tv met de AB uit willen zetten en daarna de spanning eraf halen?
Tien minuten of zo. Daarna de tv 'kaal' opstarten, dus zonder aangesloten devices.
Hopelijk kun je dan weer in het Menu komen. Ik kan je daarna op weg helpen met het updaten van de software.
Graag hoor ik van je..
op 05-11-2020 01:45 PM
Tv is reeds 10 minuten zonder stroom nu.
Geen enkele kabel aangesloten enkel de stroom kabel.
op 05-11-2020 02:22 PM
Hoi @StijnTacquaert , Stijn,
Heb je de tv alweer opgestart en kun je in het Menu komen?
op 05-11-2020 02:29 PM
Ja dit lukt
op 05-11-2020 02:37 PM
Oké @StijnTacquaert , Stijn,
Zou je dan nu de software (1310.4) willen updaten via USB? Hier te vinden bij Downloads en pak de All OS:
https://www.samsung.com/nl/support/model/QE55Q6FNALXXN/ Daarna uitpakken.
Zorg wel dat van de uitgepakte T-KTM2DEUC.zip de upgrade.msd (in de map T-KTM2DEUC→T-KTM2DEUC→image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden.
Installeren. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Software-update→Nu bijwerken. Kiezen voor USB.
Daarna de tv resetten. Ga Ga naar Instellingen→Ondersteuning →Zelfdiagnose→Resetten.
Vervolgens alles weer aansluiten..
op 05-11-2020 03:08 PM
Beste,
Als ik het probeer te unzippen op mijn usb stick, krijg ik de melding dat de upgrade file corrupt is
op 05-11-2020 03:14 PM
Hoi @StijnTacquaert , Stijn,
Waarschijnlijk iets fout gegaan met downloaden. Je kunt ook de All Windows pakken.
Liever uitpakken op een pc en dan overzetten op de USB stick. Je hebt alleen maar de upgrade.msd nodig.
Waarmee Unzip je?
op 05-11-2020 03:16 PM
Nadat ik het via de all
Windows heb gedaan en de upgrade file in de root van usb heb gezet krijg ik dit.