Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

smart hub bijwerken

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2019 04:25 PM)
18066 Weergaven
angela1964
First Poster
Opties

ik heb een samsungUE46ES700S. 

Sinds gisteren krijg ik continu de melding smart hub wordt bijgewerkt als ik netflix of iets dergelijks wil kijken.

Telkens moet ik me opnieuw aanmelden. Dit schiet niet op zo. 

0 Likes
Spring naar oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @marjolein1987 , Marjolein,

Zonder de gegevens van de tv kan ik even niks.

Zou je de volledige, dus incl. XXN, Model Code kunnen doorgeven? Zie de sticker op de achterzijde.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
TTke
Journeyman
Opties

Beste,

Wij hebben een tv UE40ES6100, de laatste maanden hebben we echter minimaal 1 x per dag de melding smart hub bijwerken. Van t moment dat dit gebeurd is, werkt netflix perfect. Maar iedere dag opnieuw dat bijwerken begint heel vervelend te worden en duurt voor de kids net iets te lang 😊.

Hopelijk kunnen jullie hier een oplossing voor bieden.

Alvast bedankt!

Groetjes Tina 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @TTke,

Dat kan ik me voorstellen! Heb je al geprobeerd om de Smart Hub te resetten

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
TTke
Journeyman
Opties

Beste,

Vorige week donderdag een reset gedaan en sindsdien doet hij het prima. Bedankt!

Groetjes,

Tina

BruceH
Community Manager
Opties

Top! Kun je weer lekker Netflixen 😉

rsz-846676
0 Likes
didierlammens
First Poster
Opties

Hallo, Hebben ook een E46ES7000SXXN, version N° 03, als ik de smart hub wil resetten heb ik enkel de keuze om alles te resetten, kan Smart hub niet apart selecteren. Er wordt ook een code gevraagd, geen idee wat deze is. Moet ik alles resetten?

Update: reset smart hub gedaan via https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-reset-ik-de-instellingen-van-mijn-samsung-smar.... maar geen netwerkverbinding dus kan niet veel doen in smarthub. Code was blijkbaar 0000.

Dit breng mij naar het volgend probleem ivm de netwerkverbinding, zie ook post hieronder.

Mvg.

0 Likes
didierlammens
First Poster
Opties

Hallo, E46ES7000SXXN, version N° 03, we hebben geen internetverbinding via de "netwerkinstellingen", dit is al heel lang zo, tv box en surround zijn nochtans met netwerkkabel verbonden en vind ook de router niet. We kunnen dus wel tv kijken maar gebruik maken van de "smart" functies doen we al lang niet meer. Weet je hoe dit kan opgelost worden? Aangezien we een tv box hebben kunnen we wel netflixen, youtube, ed. maar via de smarthub kan zo goed als niks. Mvg.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @didierlammens ,

Niet handig om dit in een Opgelost topic te plaatsen. De kans op een antwoord is dan gering.

De optie om alleen de Smart Hub te resetten, is inderdaad niet aanwezig. Dus de hele tv.

De pincode is standaard 0000, tenzij deze veranderd is..

Groet, Dick
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @didierlammens ,

Je stuurt een vraag richting Ahmed_Servilux. Deze is niet meer actief in het forum.

Je zegt dat je geen verbinding hebt met het internet. De vraag is dan ook waarom je de Smart Hub wilt resetten?

Hebben andere apparaten in huis wel een internetverbinding?

Groet, Dick
0 Likes
didierlammens
First Poster
Opties

Hallo Dick, Alle andere toestellen hebben internetverbinding, dit via de router, onze beide tv box'en zijn de enigste toestellen die met lan kabel verbonden zijn. Ik vind het dan ook heel bijzonder dat onze smart tv geen netwerkverbinding heeft. Aangezien Ahmed die vraag "of het toestel netwerkvebinding heeft" zelf stelde neem ik aan dat hij verwachtte van niet  of dat hij dit nog heeft gezien en hoopte ik op een oplossing. 

De smart hub heb ik gereset zoals aangegeven in bovenstaande link, ik heb dus niet alles moeten resetten. Mvg. en prettig eindejaar,

0 Likes