Mijn Suhd tv (ue55js8500) tv doet opeens raar als ik hem aanzet.
Hij geeft elke x aan dat hij moet updaten en zegt dan dat de one connect box los... Bekijk bericht
Ik heb drie dagen geleden een nieuwe samsung tv 65 inch gekocht. Nu zit er ineens een lichte baan rechts in het scherm. Ook zichtbaar op de... Bekijk bericht
Goedendag,
Sinds een aantal dagen zijn wij in het bezit van een schitterende 65Q9FN, de tv bevalt super, maar hij staat niet helemaal recht... Bekijk bericht
Gisteren nog prima TV gekeken, geluid via de Denon X4200W (Via HDMI ARC), helemaal prima. Zet zojuist de TV aan: Geen geluid. Beeld is prima,... Bekijk bericht
Sinds enige tijd is mijn wifi op de UE46ES8000 uit 2012 gestopt. Kabel werkt wel, maar bij zoeken naar wifi
kan tv niks vinden. Heeft altijd... Bekijk bericht
Ik heb een samsung q7 2018 waar bij de ondertiteling niet kan aanzetten omdat het grijs is onder iminstellingen\algemeen\ toegankelijkheid. Heeft... Bekijk bericht
Mijn Samsung TV LE32B554m2p heeft sinds vandaag zwart beeld. Het rode lampje brandt wel dus hij krijgt wel stroom. Het lampje reageert ook op de... Bekijk bericht
Hallo,
Ik wil mijn schermresolutie veranderen naar 1080. Dat lukt, maar als ik na afsluiten weer terug ga, dan staat hij weer op 720, terwijl ik... Bekijk bericht
Sinds 1 week mijn nieuwe Samsung UE65NU7170 in gebruik, nu valt mij onderstaande witte vlekken in de linker verticale lengte van de televisie en in... Bekijk bericht
Hè verdorie!
lig ik lekker op de bank te netflixen, springt mn tv ineens op zwart...
wel geluid maar geen beeld meer!
uit- en weer aan... Bekijk bericht
Ik probeer op te nemen op usb van 16 GB, geformatteerd op bestandsformaat exFAT. Ik zie usb wel, kan ook op de usb kijken maar als ik bv. timeshift... Bekijk bericht
Hallo,Sinds een aantal weken geeft mijn Samsung smart tv UE40K5500 geen tv signaal meer door op alle zenders. De zenders worden wel opgehaald maar... Bekijk bericht
Hallo,
Heb nu zo'n weken deze tv en heb wat gespeeld met se beeldresolutie maar ben nog steeds niet tevrede. Hebben mensen misschien ook... Bekijk bericht
Beste,
Sinds kort (1 maand) ben ik de trotse eigenaar van een Samsung 55” Q7F tv. Gekocht bij de mediamarkt.
Echter ervaar ik een naar... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een 46ES7000 smart tv en onlangs een Majority Ben II+ soundbar (SB) aangeschaft en nu doet zich het volgende probleem voor met... Bekijk bericht
Ik heb mijn smart tv UE43NU7190 via wifi verbonden met internet. Steeds als ik de tv via de afstandbediening aanzet heb ik geen verbinding en moet... Bekijk bericht
Beste Community leden
Ik was al weken op zoek naar een QLED Tv van Samsung met 'kleine' afmetingen. Eén voor de living en één voor de... Bekijk bericht