Ik gebruik 2 jaar probleemloos de soundbar HW-K430 via Bluetooth met UE49KU6400. Sinds enkele weken start de soundbar na een tiental seconden na... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Ik gebruik 2 jaar probleemloos de soundbar HW-K430 via Bluetooth met UE49KU6400. Sinds enkele weken start de soundbar na een tiental seconden na... Bekijk bericht |
Heb sinds gister een nieuwe qled tv aan de muur hangen. Na wat problemen eerder al met het ziggokastje gaat de tv nu helemaal niet meer aan en... Bekijk bericht @hoofdpijn Ook nadat de garantie termijn voorbij is kan je nog steeds een serviceverzoek aanvragen. ... Bekijk bericht |
Op mijn Samsung TV UE43NU7090SXXN is de FoxSports app niet te vinden in de app-store. Waarom is deze app niet beschikbaar? Bekijk bericht Goedenavond @Boy80 , Dit is natuurlijk niet te geloven! Ik hoop dan ook dat je iets bereikt met je b... Bekijk bericht |
Helaas een 2 maanden nieuwe Qled TV bevalt perfect, maar dan een balk in beeld met flikkeringen. Via leverancier naar Samsung service. Prima te... Bekijk bericht Kan altijd gebeuren toch dat er een onderdeel niet is? Gewoon even rustig afwachten en hopelijk geni... Bekijk bericht |
Hoi, Ik heb sinds een paar weken een nieuwe Qled van Samsung. Nu heb ik meerdere keren de beeldscherminstellingen aangepast voor alle... Bekijk bericht Hoi @Mpostma , Marcel, Geen dank natuurlijk! Bedankt voor je terugkoppeling. Mooi dat het weer goed ... Bekijk bericht |
Goedenavond vandaag zijn wij eigenaar geworden van een Samsung UE55NU8000 via de MediaMarkt was deze reeds startklaar gemaakt. Thuis... Bekijk bericht Hoi @MBtree , Bedankt voor je terugkoppeling! Hopelijk wordt dit naar tevredenheid opgelost. Suc6! Bekijk bericht |
Goedendag, ik heb een probleem met mijn Qled Q8 2018. Als ik externe apparaten, welke met HDMI zitten aangesloten uitzet met de one remote... Bekijk bericht Hallo Peter, Is dit probleem destijds nog opgelost? Wat was het issue? Ik heb hier ook last van. Gro... Bekijk bericht |
Korte vraag, ik heb nu net mijn Q9FN 65 binnen, geweldige tv ben er echt verliefd op.Alleen bij het plaatsen van de tv op de mount/voet staat de tv... Bekijk bericht Hoii, ja de tv is omgeruild, de nieuwe staat netjes recht en heeft geen schade! Nu alleen maar genie... Bekijk bericht |
Netflix , YouTube geven een negatief beeld, reset al geprobeerd . Betreft de Qled 55’ 8f. Heeft iemand hier een oplossing voor ? Bekijk bericht Hoi @Adjarra , Geen dank en mooi dat 't weer werkt! Ook bedankt voor het markeren als ✓Oplossing! Fi... Bekijk bericht |
Sinds 2017 hebben wij een Samsung QLED 55Q7F TV. Het beeld is geweldig. We zijn er zeer tevreden mee. De TV is aangesloten via een HUMAX decoder... Bekijk bericht Beste TV-MAN, Nee wij hebben Caiway en het signaal daarvan had ik al getest en dat was verder uitste... Bekijk bericht |
Ik heb hier een UE40EH5300, en dat is ook gelijk de laatste tv van Samsung die er in gaat komen.Ik weet niet wie bij jullie de software in elkaar... Bekijk bericht |
Het registreren van een 2e samsung account voor hetzelfde QLDE toestel lukt niet. Na het kiezen van de optie verzoek tot toestemming via de... Bekijk bericht Hoi @eeffiek , Eveline, Geen dank natuurlijk! Erg bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het allem... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb een samsung tv model : UE55MU6100WXXN. Ik krijg het geluid maar niet harder of zachter, niet met de kleine zwarte... Bekijk bericht |
ivm storingen heb ik ipv mijn bestaande draadloze verbinding een bekabelde verbinding laten aanleggen van KPN experience box naar Samsung smart... Bekijk bericht @kalibrie ,Je post in een topic uit 2019 met een heel ander Onderwerp.Je vermeldt ook totaal gegeven... Bekijk bericht |
Ik schafte vandaag een nieuwe QLED QC8 TV aan, alles werd correct aangelsoten. Bij opstart kreeg ik volgend storend beeld. Wat ik ook deed (kabels... Bekijk bericht Hi @FabioDB , Geen dank natuurlijk! Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het opgelost is! Veel k... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds enkele maanden hebben wij een Samsung QLED QE55QF8 2018.Nu is het zo dat wij al snel problemen hadden met onze One remote /... Bekijk bericht Hoi @Jos17 ,Jos, Geen dank natuurlijk! Bedankt voor je terugkoppeling en je 'like'! Ook bedankt voor... Bekijk bericht |
ik heb een samsungUE46ES700S. Sinds gisteren krijg ik continu de melding smart hub wordt bijgewerkt als ik netflix of iets dergelijks wil... Bekijk bericht Hoi @didierlammens , Didier, Het netwerksignaal wordt niet door de digicorder doorgegeven. De tv en ... Bekijk bericht |
Beste community, ik heb sinds een paar dagen de Samsung QE55Q9F tv. Een orachtig apparaat. Ik ben onder de indruk. Mijn iitdaging is... Bekijk bericht Hi @vdzande , Geweldige uitleg! Kijk uit dat je niet gaat huilen 😥😉... Crying LOL.. Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung LT32E310EW/EN tv met een Quantis CI+ Module en een Ziggo Smartcard. Tot nu toe deed hij het prima op alle zenders, tot... Bekijk bericht Hoi @Herpad, Geen dank! Jammer dat we het niet samen konden fixen. Het wordt met een evt. reparatie ... Bekijk bericht |
Goedemiddag! Ik heb anderhalve week geleden een prachtige UE75NU8000 aangeschaft en nu kom ik erachter dat de UE82NU8000 maar liefst 600 euro... Bekijk bericht Wij hebben deze specifieke informatie helaas niet. Je kunt dan het beste langs een verkoper gaan die... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
2 | |
2 | |
2 |