Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Serienummer promo foutmelding

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2020 06:49 PM)
806 Weergaven
Yo39
Explorer
Opties

Wij zijn in het bezit van een mooie Samsung tv maar krijgen ook een foutmelding bij het registreren het serienummer zou fout zijn.

ik heb alle letters O al vervangen door de nul 0 maar niets helpt.

Op mijn laptop en iPad geprobeerd pfff het wil maar niet lukken.

ik heb de nummers van de verpakking gehaald onze tv is nl opgehangen door de installateur ik krijg hem zomaar niet van de muur af om te kijken wat er achter op de tv staat het is nl een vrij grote tv.

Ik heb al met de service afdeling gebeld maar die konden mij vertellen dat de site erg traag was en miss een storing was. Ik zou evt het formulier handmatig kunnen invullen, maar zou het zo graag digitaal willen regelen. 
Wie weet een oplossing 

17 Antwoorden
Menendi
Student
Opties

goedemiddag,

Ik krijg ook steeds de rode balk met de foutmelding dat het serienummer niet juist is.

heb alle mogelijk manieren reeds geprobeerd.

Wat doe ik fout? Kunt u mij verder helpen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Menendi, probeer het sowieso eens via een PC of laptop. Als je dat al doet, probeer dan een andere browser of wis de cookies van je huidige browser,

Check ook het serienummer even, als het nog niet wilt lukken, stuur mij dan eens een foto van het serienummer, aan de achterkant van de TV zit een sticker met het serienummer.

rsz-846676
0 Likes
Menendi
Student
Opties

Goedemorgen BruceH,

Andere brouwser en cookies verwijderen ook reeds gedaan.nderstaand de foto van de achterkant tv

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb ze even verwijderd, aangezien iedereen mee kan lezen. Onder alle cijfers staat een streep, dus check eerst of die klopt. 

Doe je dit overigens via een PC of laptop?

rsz-846676
0 Likes
Menendi
Student
Opties

Ja heb alles dubbel gecheckt, heb er cijfers van gemaakt, heb van de nullen een O gemaakt werkt ook niet.

Heb op mn mobiel mn laptop van mn werk en nu desktop het geprobeerd.

Werkt bij geen van alle. 

Een collega van jou ( Kelly ) via whats app heeft het ook geprobeerd, bij haar werkt het ook niet.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kan mijn collega het beste een formulier per mail naar je sturen. Kun je daar om vragen?

rsz-846676
0 Likes
Menendi
Student
Opties

Ja hoor dat wil ik wel doen, alleen is er nu al enige tijd geen reactie geweest.

Om wat voor formulier zou het gaan?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Een registratieformulier, degene die je normaal online invult, wordt dan per mail naar je gestuurd. Die kun je dan per post opsturen.

rsz-846676
0 Likes