Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Serienummer promo foutmelding

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2020 06:49 PM)
805 Weergaven
Yo39
Explorer
Opties

Wij zijn in het bezit van een mooie Samsung tv maar krijgen ook een foutmelding bij het registreren het serienummer zou fout zijn.

ik heb alle letters O al vervangen door de nul 0 maar niets helpt.

Op mijn laptop en iPad geprobeerd pfff het wil maar niet lukken.

ik heb de nummers van de verpakking gehaald onze tv is nl opgehangen door de installateur ik krijg hem zomaar niet van de muur af om te kijken wat er achter op de tv staat het is nl een vrij grote tv.

Ik heb al met de service afdeling gebeld maar die konden mij vertellen dat de site erg traag was en miss een storing was. Ik zou evt het formulier handmatig kunnen invullen, maar zou het zo graag digitaal willen regelen. 
Wie weet een oplossing 

17 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Jammer om te horen dat het niet lukt , maar mag ik vragen welke foutmelding de site geeft?
Yo39
Explorer
Opties

De foutmelding die ik krijg is telkens dat het serienummer niet juist is.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Mhmm, normaal gesproken kan dit een aantal dingen betekenen, bijvoorbeeld dat de TV al een keer is gebruikt voor een promotie. Maar het kan ook zijn dat het een gevalletje grijze import is.

Mag ik vragen wat het volledige model nummer achter de TV is? Als het goed is eindigt deze met XXN.
Yo39
Explorer
Opties

QE65Q90TAXXN dit immer zou het moeten zijn ik heb het van de doos afgehaald want mijn tv hangt aan de muur dus ik kan er echt niet meer achter kijken 

0 Likes
Yo39
Explorer
Opties
Ik heb het net nog even n keer geprobeerd maar de melding is een rode balk

! Serienummer: Serienummer is ongeldig
0 Likes
Yo39
Explorer
Opties

Ik zie trouwens dat het 1e nummer een L mist het moet zijn

QE65Q90TALXXN

sorry

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yo39,

Achterop de TV zit een sticker, kun je daar een foto van maken en deze via een privébericht sturen? 

rsz-846676
0 Likes
Yo39
Explorer
Opties

Het is inmiddels opgelost pffff bedankt voor het meedenken

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het toch is gelukt!

Prettig weekend alvast.