op 30-11-2022 12:35 PM
Wij hebben sinds zondag een nieuwe televisie en hebben het volgende probleem:
Als de TV een paar minuten uit is geweest (na 2 minuten hoor je een klik van de tv) dan kan de TV niet meer met de afstandsbediening (Ziggo of van de TV zelf) worden aangezet. Alleen door de stekker uit het stopcontact te halen en weer terug te plaatsen verschijnt er weer beeld. Binnen de 2 minuten aan en uitzetten geeft geen problemen.
Natuurlijk erg onhandig, hoor graag of er oplossingen zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-11-2022 02:56 PM
Dat heeft niet geholpen. Inmiddels contact gehad met BCC Amsterdam Noord. Ik kan vrijdag de TV omruilen voor een nieuw exemplaar. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
op 30-11-2022 12:39 PM
Goedemiddag @Paul Roosendaal , Paul,
Dat klinkt niet best!
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is er behalve de Mediabox nog meer aa gesloten op de tv?
Zou je de tv zonder aangesloten randapparatuur willen laten draaien?
op 30-11-2022 12:42 PM
QE55Q80BATXXN, verder alleen een kabel Audio Out aangesloten, geen randapparatuur.
op 30-11-2022 12:49 PM
Hoi @Paul Roosendaal , Paul,
Thanks! Over welke kabel gaat het? HDMI? Graag ook loskoppelen.
Zou je, indien mogelijk, de tv willen resetten?
Bij Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Anders moet er een monteur naar kijken. Dit lijkt op een probleem met de voeding.
op 30-11-2022 12:56 PM
HDMI, ik heb de TV al een paar keer gereset, dus dat is (helaas) niet de oplossing.
Wat wil je dat ik met de HDMI kabel doe? Ik heb de kabel uit de tv gehaald, tv aangezet, kabel aangesloten, Apparaat Detecteren, HDMI 1 en Ziggo gekozen, echter zonder resultaat.
op 30-11-2022 01:01 PM
Oké, maar om uit te sluiten of het aan de Mediabox ligt, de tv een poos helemaal 'kaal' laten draaien.
op 30-11-2022 01:25 PM
Hoi Dick, kreeg de melding "Voeding van apparaatfout controleren". Kun je hier iets mee?
op 30-11-2022 01:28 PM
Dat kun je krijgen als je de Mediabox met de verkeerde AB uitzet.
Over welke Mediabox gaat het eigenlijk? Gaat het nou goed als de tv een poos kaal draait?
op 30-11-2022 01:48 PM
Gaat om een mediabox van Ziggo. Wat bedoel je precies met kaal draaien? Daarna toch weer aansluiten op mediabox met de HDMI-kabel en dan is probleem niet verholpen.
op 30-11-2022 01:55 PM
Schiet niet op zo. Welke Mediabox? Next? Next Mini? XL?
Met kaal draaien bedoel ik een hele poos zonder dat er ook maar iets is aangesloten.
Minstens een half uur. Als dat goed gaat, dan eerst alleen de HDMI kabel erin.
Als dat goed gaat, dan de Mediabox erop aansluiten.
Zo kun je uitsluiten of het aan de kabel ligt of aan de box..