op 12-01-2021 04:57 PM
op 12-01-2021 08:04 PM
Hoi @Members_jeXzHkW ,
Bedankt voor de foto's! Hier is duidelijk sprake van een defect aan het LED-LCD scherm.
Om dit te verhelpen, is een reparatie noodzakelijk. De kosten hiervan worden bepaald door een monteur.
Het vervangen van een panel is meestal een dure aangelegenheid.
Je bent sowieso deze kosten verschuldigd, ook al ga je niet akkoord met de kosten --> Tarieven Servilux
Het introductiejaar van de tv is 2013. De vraag is of je hier nog in moet gaan investeren.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging.
Mocht je de tv ter reparatie willen aanmelden, dan hierbij alvast de link --> Reparatie
12-01-2021 05:18 PM - bewerkt 12-01-2021 05:24 PM
...
12-01-2021 05:23 PM - bewerkt 12-01-2021 05:32 PM
Goedemiddag @Members_jeXzHkW ,
Is de volledige Model Code van de tv UE40F6320AWXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Zou je voor mij nogmaals een beeldtest willen doen? Bij (MENU/123)→MENU→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Het beeld testen
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen: Eisen beeldtestfoto's
Dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, de foto's hiervan posten.
Zou je, om uit te sluiten, alvast het volgende willen doen:
Graag hoor ik van je..
op 12-01-2021 07:41 PM
Goedenavond Dick,
Hierbij stuur ik je de fotos heb alles geprobeerd maar mag niet baten.
op 12-01-2021 08:04 PM
Hoi @Members_jeXzHkW ,
Bedankt voor de foto's! Hier is duidelijk sprake van een defect aan het LED-LCD scherm.
Om dit te verhelpen, is een reparatie noodzakelijk. De kosten hiervan worden bepaald door een monteur.
Het vervangen van een panel is meestal een dure aangelegenheid.
Je bent sowieso deze kosten verschuldigd, ook al ga je niet akkoord met de kosten --> Tarieven Servilux
Het introductiejaar van de tv is 2013. De vraag is of je hier nog in moet gaan investeren.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging.
Mocht je de tv ter reparatie willen aanmelden, dan hierbij alvast de link --> Reparatie
op 12-01-2021 08:54 PM
Beste Dick,
Vriendelijk bedankt voor je hulp
op 14-01-2021 09:43 AM
Hi @Members_jeXzHkW,
Als je interesse hebt in een nieuwe Samsung TV, tegen een gereduceerde prijs, stuur mij dan eens een privebericht 😉
Een privebericht stuur je zo: https://bit.ly/2FKEZpN