Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE40F6400 - 3D led-tv - 40 inch - Full HD - Smart tv donkere horizontale baan door midden beeldscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2017 11:45 AM)
717 Weergaven
sake
First Poster
Opties

ik heb deze tv gekocht in 2014. garantie is verlopen. wat kan ik van Samsung verwachten m.b.t. kosten reparatie?

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @sake,

 

welkom op de Community!

 

Kun jij mij voorzien van foto's van de donkere balk? Graag zie ik foto's tegemoet vanuit de beeldtest. Hier kom je door op het menu te klikken -> Zelfdiagnose -> Het beeld testen. 

 

Gelieve van alle 3 de foto's die worden getoond een foto te maken.

rsz-846676
0 Likes
sake
First Poster
Opties

Hallo BruceH,

 

Hierbij foto's van de beeldtest.

 

Met vriendelijke groet,

Sake Dijkstra20170628_175820.jpg20170628_175840.jpg

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Sake, kun je ook een foto maken van de strandfoto?

 

Wat is de huidige firmware versie van jouw TV? Kun je de TV ook even resetten, zie je de zwarte balk hierna nog? 

0 Likes
sake
First Poster
Opties

de strandfoto:

20170629_175322.jpg

de firmware:

20170629_175906.jpg

reset gedaan. geen verschil.

 

Met vriendelijke groet,

Sake Dijkstra

 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Ah balen! 😞 Ik kan een monteur voor je inplannen, maar omdat de TV buiten garantie valt, komen er wel kosten bij kijken. Over de kosten heb ik geen informatie, dit wordt door de monteur bepaald. 

0 Likes
sake
First Poster
Opties

Prima als er een monteur langs komt, maar ik verwacht toch wel dat de voorrijkosten en het stellen van een diagnose voor rekening van Samsung zijn. En ik denk dat er a.d.h.v. de foto's die ik gestuurd heb toch al wel iets te zeggen valt over reparatiekosten. Waarom moest anders ik de foto's sturen? Ik wil toch graag van tevoren wel enig zicht hebben op de kosten. En wat ik van Samsung kan verwachten. 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @sake, ik snap je punt, maar helaas zullen de kosten voor jezelf zijn. De tv valt buiten de fabrieksgarantie, dus kan dit ook niet onder garantie gedaan worden. Wij leggen de foto's voor aan het reparatiecentrum, welke een prijsopgave maakt. Ik kan een monteur inplannen en het reparatiecentrum neemt dan contact met jou op voor een definitieve afspraak. Tijdens dat gesprek kunnen dan ook de kosten besproken worden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
sake
First Poster
Opties

Hallo Tim,

 

Als ik vooraf kosteloos een prijsopgave kan krijgen ga ik akkoord.

 

met vriendelijke groet,

sake

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Dat klopt. Kun je een priveberichtje sturen naar een van onze moderators met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, modelcode, serienummer, aankoopdatum en een aantal voorkeursdata waarop een monteur langs zou kunnen komen? 


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes