Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Horizontale lijn/streep QE75QN800A

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2023 07:53 AM)
245 Weergaven
FrankH86
Apprentice
Opties

Goedemorgen, 

afgelopen week waren wij tv aan het kijken en toen viel mij ineens een horizontale lijn op onderaan het beeldscherm. Na alle stappen te hebben doorgelopen met Samsung hebben zij een service afspraak ingepland. Dus dat is prima.

De tv is aangekocht op 23-11-2021, dus zitten we nog in de garantie. Nu vroeg ik mij af wat ze eraan zouden kunnen doen en krijg je op die reparatie weer nieuwe garantie?

Baal er namelijk best wel van aangezien het een vrij prijzige tv is en ik niet hoop dat er natuurlijk binnen afzienbare tijd weer wat mee gebeurt. Nu lees ik ook wel dat je eigenlijk mag verwachten dat een dergelijk product langer meegaat dan 2 jaar, hoe zit dat precies?

En hebben jullie nog tips/tools.

groeten

Frank

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @FrankH86 ,

 

vervelend! Ik zou hem als ik jou was meteen aanmelden voor reparatie.

https://www.samsung.com/nl/support/repair/#tv-repair

Hier vind je meer informatie over de garantie in NL:  https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

Stars-Moderator-signature-800x200-2
FrankH86
Apprentice
Opties

Ik heb ondertussen contact gehad met Samsung en met letmerepair. Ze hebben de benodigde artikelen niet op voorraad en hebben ze nu besteld. Dus ben benieuwd, wanneer ik weer wat hoor. 

0 Likes
FrankH86
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Ondertussen ben ik 12 dagen verder en heb ik nog niks gehoord. Wat is gangbaar in de meeste gevallen?

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FrankH86, goedemiddag.

 

Dat duurt inderdaad wel erg lang en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
FrankH86
Apprentice
Opties

Hoi Martijn,

dit is het reparatie nummer: RN159912742 / 4271103115

alvast bedankt!

groeten

Frank

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FrankH86, goedemiddag.

 

Dankjewel voor je berichtje! Ik heb direct het servicecentrum gemaild en hen gevraagd naar de status hiervan. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!

 

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak! 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
FrankH86
Apprentice
Opties

Dank je wel Martijn! Dat is fijn.

ik hoor het graag!

Groetjes

Frank