Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Horizontale streep

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2023 08:18 PM)
2699 Weergaven
Marcel_W
Journeyman
Opties

Hallo,

December 2019 hebben mijn vrouw en ik een TV gekocht voor mn schoonouders. Ze zijn 80+.

De TV ( QE65Q80RALXXN) geeft vanavond een horizontale streep (zie foto's). Het beeldscherm 2x gereset, en ook de hele TV, echter geen oplossing gevonden.De TV is slecht 3 jaar en twee maanden oud.

Hoe kan dit worden opgelost? Elke tip wordt gewaardeerd.

Alvast dank voor de moeite!

Groet, Marcel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Marcel_W , Marcel,

Thanks! Hier moet een monteur naar kijken. Waarschijnlijk een defect aan het beeldscherm.
Het introductiejaar van de t is 2019.  De aankoopdatum is bepalend voor de fabrieksgarantie.
Deze zal voorbij zijn. Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Je moet dus contact opnemen met de leverancier. Liefst via de mail. Niet telefonisch. Zwart op wit.

Houd je ons op de hoogte?

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Marcel_W , Marcel,

Ik zie alleen geen foto's. Je moet om te verzenden niet op Uploaden klikken maar op Voltooid.
Zijn het foto's van de beeldtest? Anders moet die eerst gedaan worden en daarvan de foto's sturen.

signatureee
Groet, Dick

Marcel_W
Journeyman
Opties

IMG_1289.jpgIMG_1290.jpgIMG_1291.jpg

0 Likes
Marcel_W
Journeyman
Opties

Hi Dick, dank voor de snelle reaktie, bij deze de foto's...

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Marcel_W , Marcel,

Geen dank! Dat zijn geen foto's van de beeldtest. Zou je die nog willen doen?
Ga naar InstellingenOndersteuningZelfdiagnoseBeeldtest starten.
Belangrijk: zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s hiervan posten.
Zie je dit overigens bij alle bronnen? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, etc.?

signatureee
Groet, Dick

Marcel_W
Journeyman
Opties

Inderdaad bij alle bronnen, dus ook bijvoorbeeld Netflix via de samsung Netflix app.

Helaas zal ik pas zaterdag een nieuwe foto kunnen maken. Ik dacht dat ik deze goed had gedaan en ben inmiddels weer thuis. Voor nu een fijne avond gewenst.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Marcel_W , Marcel,

Komt goed! Vergeet niet om alles los te koppelen voordat je foto's maakt.
Het zou misschien door een defect aangesloten device of kabel kunnen komen.

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Marcel_W
Journeyman
Opties

Bij deze alle foto's. Alle apparatuur is afgekoppeld en de TV is 45 minuten van de stroom afgeweest. Helaas nog geen oplossing.IMG_1305.jpgIMG_1306.jpgIMG_1307.jpgIMG_1308.jpgIMG_1309.jpg

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Marcel_W , Marcel,

Thanks! Hier moet een monteur naar kijken. Waarschijnlijk een defect aan het beeldscherm.
Het introductiejaar van de t is 2019.  De aankoopdatum is bepalend voor de fabrieksgarantie.
Deze zal voorbij zijn. Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Je moet dus contact opnemen met de leverancier. Liefst via de mail. Niet telefonisch. Zwart op wit.

Houd je ons op de hoogte?

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Marcel_W
Journeyman
Opties

Hi Dick,

Dank voor het snelle advies. Ik ga met HelloTV waar we de TV gekocht hebben contact opnemen.

Fijn weekend!

Groet, Marcel