Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV kan Bose Soundtouch 300 niet vinden via HDMI

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2017 01:06 PM)
7586 Weergaven
Rutger86
First Poster
Opties

Onlangs heb ik een Bose Soundtouch 300 systeem gekocht in combinatie met een Samsung UE43KU6400. Bij de installatie accepteerde de TV het BOSE systeem via de ARC HDMI ingang. Sinds een paar dagen krijg ik geen geluid en herkent de TV het BOSE systeem niet. Bij geluidsinvoer (menu) ontbreekt de optie HDMI uitgang. Wat ik ook heb geprobeerd: Bose systeem opnieuw naar fabrieks instellingen; tv opnieuw geinstalleerd; power eraf dan eraan en HDMI-CEC/anyyet is ingeschakeld.  Ik kan hem wel koppelen met bluetooth maar het juist zo mooi dat het voorheen werkte met één afstandbediening. Daarnaast begrijp ik niet waarom de verbinding feitelijk niet tot stand komt. Iemand suggesties?

Alvast bedankt!

0 Likes
24 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rutger86,

 

welkom op de Community!

 

Vreemd dat het opeens niet meer werkt, heb je een andere HDMI kabel liggen om te testen? Je kunt tevens proberen de afstandsbediening opnieuw universeel in te stellen. Als beide niets uithaalt, kan ik een Remote Management afspraak voor je inplannen, dan kunnen we op afstand bijvoorbeeld de HDMI poorten resetten. 

 

Ik hoor 't graag!

rsz-846676
0 Likes
DylanV
Journeyman
Opties

Hoi,

 

Ik zit met hetzelfde probleem nu.

Sinds een aantal weken vind mijn samsung tv(UE65MU9000) mijn bose soundtouch 300 niet meer.

Apparaat blijft hangen op onbekend al alles geprobeerd andere hdmi kabel,reset van tv en soundtouch niets dat helpt.

Ik heb deze tv sinds eind december 2017 en alles werkte perfect en nu plots werkt het niet meer...

enig idee hoe ik dit moet oplossen graag een reactie alvast bedankt :smiling-face: 

 

Vriendelijke Groeten,

 

Dylan

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @DylanV, supergoed dat je zelf al zoveel geprobeerd hebt om het weer aan de praat te krijgen, hopelijk kan ik je verder helpen. Zou je hier eens willen kijken: Menu > Ondersteuning > Over deze TV, en me laten weten wat daar staat bij "Software Versie?" Mogelijk dat een update hier nog verschil maakt namelijk. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
DylanV
Journeyman
Opties

Update op dit moment is 1151 maar had een tijdje geleden gezien dat er op jullie site al een update 1155 beschikbaar was. Ik drufde deze niet op mijn tv te zetten als het dan mis zijn dat er een schade is aan mijn toestel. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Als het schade aan je toestel toe zou brengen hadden we 'm niet op de website gezet hoor :smiling-face: de versie die je hier kunt downloaden: http://www.samsung.com/nl/support/model/UE65MU9000LXXN/ is 100% veilig. Eenmaal het bestand gedownload kan je het openen/uitpakken naar een lege, FAT32 geformatteerde USB stick om zo de TV handmatig te updaten. Ik hoor graag of dit je situatie oplost.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
DylanV
Journeyman
Opties

Oke super, 

 

Ik zal het eens proberen en hopelijk herkent hij dan wel mijn bose hou u op de hoogte

alvast bedankt.

 

Groeten,

 

Dylan

0 Likes
DylanV
Journeyman
Opties
Probleem is opgelost met de nieuwe update.
Bedankt voor de hulp.

Vriendelijke Groeten,

Dylan
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Nice! Goed om te horen Dylan :smiling-face: dan wens ik je nog onwijs veel kijk- en luisterplezier en uiteraard een fijne avond! :face-with-tears-of-joy:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
DylanV
Journeyman
Opties
Hartelijk dank Joeri we zullen dit zeker doen en voor u hetzelfde :winking-face:
0 Likes