Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV kan Bose Soundtouch 300 niet vinden via HDMI

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2017 08:33 PM)
6188 Weergaven
Rutger86
First Poster
Opties

Onlangs heb ik een Bose Soundtouch 300 systeem gekocht in combinatie met een Samsung UE43KU6400. Bij de installatie accepteerde de TV het BOSE systeem via de ARC HDMI ingang. Sinds een paar dagen krijg ik geen geluid en herkent de TV het BOSE systeem niet. Bij geluidsinvoer (menu) ontbreekt de optie HDMI uitgang. Wat ik ook heb geprobeerd: Bose systeem opnieuw naar fabrieks instellingen; tv opnieuw geinstalleerd; power eraf dan eraan en HDMI-CEC/anyyet is ingeschakeld.  Ik kan hem wel koppelen met bluetooth maar het juist zo mooi dat het voorheen werkte met één afstandbediening. Daarnaast begrijp ik niet waarom de verbinding feitelijk niet tot stand komt. Iemand suggesties?

Alvast bedankt!

0 Likes
Spring naar oplossing
24 Antwoorden
Arraudi
First Poster
Opties
Beste
Het is voor nu opgelost inpllaats van alleen de soundbar of de tv uit de stekker te halen heb ik nu gewoon alles uitgezet gelijk en stroom uitval.
En raad eens hij doet het weer ze vinden elkaar terug na het zwarte moment van 1 min stroom uitschakelen. Groeten
0 Likes
Kocak
Journeyman
Opties

Stekker eruit en ja hoor, ook bij mij heeft het gewerkt. Dankje !!

0 Likes
Kocak
Journeyman
Opties

Hallo,

 

Op 25 mei 2018 had ik een verbinings probleem. Ik kon met mijn smart remote het volume niet bedienen. Nu heb ik weer het zelfde probleem, maar het stekker eruit halen werkt niet meer, wat voorheen een oplossing was.

 

Graag jullie hulp..

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Welke tv heb je precies, Kocak? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
DylanV
Journeyman
Opties

Sorry voor de late reactie.

 

Mijn tv is een Samsung UE65mu9000.

 

Ik heb dan eens van wat dingen overlopen wat ik online zag dan werkte het weer maar dit was maar voor even nu is het weer hetzelfde probleem.

Zowel de tv als de bose zitten op de laatste firmware.

Dus wat kan ik nog meer doen? 

Ik heb de tv sinds December 2017 en de Bose sinds Juli 2017 voordien zat hij ook om een Samsung tv en daar geen enkel probleem mee gehad.

Graag wat hulp alvast bedankt!

0 Likes