Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV beeld steeds op zwart

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2019 06:02 PM)
23532 Weergaven
KarinBK
Student
Opties

Samsung TV LE40C630. Het beeld valt steeds weg. Heb dan zwart beeld, wel geluid.  Tv en ontvanger  uit en weer aan helpt even maar na een tijdje gebeurt het weer. Is dit een mankement aan de TV of zou het iets anders kunnen zijn? Update. Bij gewoon TV kijken lijkt het niet te gebeuren, het gebeurde afgelopen dagen steeds als ik Netflix keek. Dat zou het verhaal anders kunnen maken...

0 Likes
Spring naar oplossing
31 Antwoorden
dees80
Apprentice
Opties
Ja up to date. We kijken TV via kasteel van Tmobile
0 Likes
dees80
Apprentice
Opties
Kastje
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoe gaat het met de TV als je de randapparatuur afkoppelt en via een app op de TV zelf kijkt? En wat is een kasteel precies?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
dees80
Apprentice
Opties
Kasteel is kastje. Overige apparatuur is niet gekoppeld. Via de app werkt niet vooralsnog
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan dit ook testen met andere apps, zoals Netflix of HBO bijvoorbeeld. En heb je ook de instellingen doorlopen van je TV ontvanger? 

Groeten,

Martijn

dees80
Apprentice
Opties
Nu gaat het via Netflix prima, maar dat deed ie net via de TV ook prima. Dus dat zegt nu nog niks
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit niet ervaart via de apps op de TV zelf, zal de ontvanger of de kabel hier een oorzaak van kunnen zijn. 

Groeten,

Martijn

kaatje62
First Poster
Opties
Mijn beeld is ineens uitgevallen, de afstandsbediening van samsung reageert niet en af en toe zie ik de kpn box aan de zijkant er door komen. TV gekocht in 2021, kan iemand mij helpen? Groet Kaat..
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @kaatje62 ,

Heb je wat mee informatie? Er zijn nogal wat tv's die in 2021 zijn gekocht 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken. Graag incl. de letters XXN.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @kaatje62 ,

Gaat het nog lukken om wat informatie door te geven?
Zou je de tv een poos spanningsloos willen zetten?

signatureee
Groet, Dick