Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen verbinding samsung server (fout) Ambient mode

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2019 07:38 PM)
2786 Weergaven
Stef1978
Pioneer
Opties

Hallo, als ik naar ambient mode gaat krijg ik een fout melding zie foto. Er is volledige verbinding met internet alles werkt behalve dit.. weet iemand een oplossing? Betreft QE75Q85RALXXN met de meeste recente firmware..

15698645731873054658633095965508.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je mij een privebericht sturen met jouw contactgegevens? Als andere apps wel werken vanuit de Smart Hub, dan kan ik hier een hulp op afstand sessie voor inplannen! Dan kijken we op afstand met je mee en lopen een aantal instellingen na om te kijken of we het zo kunnen oplossen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Stef1978,

Dat is gek! Zowel via Wi-Fi als bekabeld? En heb je de TV al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
Stef1978
Pioneer
Opties
Bedankt voor je reactie. Idd gereset,maar hij is nieuw uit de doos...geen idee....
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je hem eens bekabeld aansluiten als Wi-Fi niet werkt? Of vice versa

rsz-846676
0 Likes
Stef1978
Pioneer
Opties
Beide geprobeerd geen resultaat en dezelfde melding....
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je mij een privebericht sturen met jouw contactgegevens? Als andere apps wel werken vanuit de Smart Hub, dan kan ik hier een hulp op afstand sessie voor inplannen! Dan kijken we op afstand met je mee en lopen een aantal instellingen na om te kijken of we het zo kunnen oplossen.

rsz-846676
0 Likes
HeijdenTV
First Poster
Opties

Wel leuk, zo onder elkaar een privé bericht, alleen voegt niets toe in dit forum, wat was nu de oplossing???

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@HeijdenTV, had je bovenstaande tips al geprobeerd? Als dat niet help, kunnen we op afstand meekijken en een diepe reset uitvoeren om te kijken of dat het probleem oplost. 

rsz-846676
0 Likes
Ritchy77
First Poster
Opties
ik krijg constant een fout code 013300 als ik mijn foto's via ambient wil uploaden naar mijn tv (55q90t). hoe kan ik dit oplossen?
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Ritchy77 ,

Je post dit in een topic uit 2019 wat bovendien op Opgelost staat. Niet echt handig 😉.

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q90TALXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1460.9? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Waarmee wil je uploaden? Telefoon/tablet? Welk merk? Welke app gebruik je?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.