Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung the frame geeft geen signaal op hdmi aansluitingen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2020 07:24 PM)
6138 Weergaven
Casperluning
First Poster
Opties

Mijn nog geen week oude samsung the frame heeft ineens kuren. 
sinds gister kan ik geen tv meer kijken. 
alle 4 de aansluitingen geven geen beeld meer. 

via de one connect box zit op hdmi 1 mijn kpn kastje. Deze is nieuw en deed het een week zonder problemen. Nu kan ik wel kpn selecteren maar krijg ik geen beeld. 
Opnieuw het kpn kastje aanmelden geeft ook geen resultaat. 
ook op een andere hdmi aansluiting geeft hij de zelfde melding. 

een ander kpn kastje of hdmi kabel maakt ook geen verschil

wat kan ik hieraan doen??

0 Likes
13 Antwoorden
EOkkinga
First Poster
Opties

Ik heb precies ditzelfde probleem.

In het begin deed hij het gewoon, maar vandaag ineens niet meer. Inmiddels alle suggesties hierboven geprobeerd, maar zonder enig resultaat. Als ik het kpnkastje op mijn oude tv aansluit doet hij het gewoon dus daaraan ligt het niet. Het gelukkig een bekend probleem dus hoop dat er ook snel een oplossing voor kan komen. 

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Het kan zijn dat er geen compatibiliteit tussen het merk van het kastje en de TV is. Je kunt eventueel een ander merk aanvragen via KPN.

---------
Signature-S21-2
RobbedoesHHW
First Poster
Opties

Hebben nu een week de Qled 4K 58Q60T hangen. Heb alle kabels al vervangen door nieuwe Hama 5* 4K kabels. Alles hierboven geprobeerd.

onze Ziggo kast geeft het probleem dat 1x in het half uur het geluid voor 2 sec weg valt en de Nintendo switch doet het 1 minuut en geeft daarna aan geen signaal. Heb de HDMI kabels al Omgewisseld (ziggo/switch) maar blijft hetzelfde probleem geven.

na 3 min springt ineens de tv weer aan met signaal.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @RobbedoesHHW ,

Gaat het om de QE58Q60TASXXN? Deze Model Code staat op de sticker achterop de tv.

Daar kun je natuurlijk niet bij. Misschien op het aankoopbewijs? Anders even hier kijken:

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Over welke Ziggo kast gaat het? De XL of de Next?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes