op 07-01-2020 07:24 PM
Mijn nog geen week oude samsung the frame heeft ineens kuren.
sinds gister kan ik geen tv meer kijken.
alle 4 de aansluitingen geven geen beeld meer.
via de one connect box zit op hdmi 1 mijn kpn kastje. Deze is nieuw en deed het een week zonder problemen. Nu kan ik wel kpn selecteren maar krijg ik geen beeld.
Opnieuw het kpn kastje aanmelden geeft ook geen resultaat.
ook op een andere hdmi aansluiting geeft hij de zelfde melding.
een ander kpn kastje of hdmi kabel maakt ook geen verschil
wat kan ik hieraan doen??
op 08-01-2020 02:09 PM
Vandaag nog eens een poging gewaagd om alles opnieuw aan te sluiten.
ik krijg nu de volgende melding:
voeding apparaatfout controleren.
alles staat gewoon aan. Als ik via de samsung afstandsbediening van kanaal wissel gebeurd dit ook volgens het kastje. Echter blijf ik een zwart beeld houden bij verbinding maken met een via hdmi aangesloten apparaat.
als ik op kpn klik zie ik het volgende:
op 09-01-2020 09:35 AM
Hi @Casperluning,
Welkom op de Community.
Heb je de TV al eens van de stroom afgehaald en/of gereset? Als je andere apparaten aansluit op de HDMI-poort, werkt dat wel?
op 23-01-2020 02:12 PM
Bij mij is hetzelfde verhaal.
Hoe hebben jullie dit opgelost?
03-05-2020 01:24 PM - bewerkt 03-05-2020 01:25 PM
Heb hier een QLED, net twee dagen geleden laten monteren en installeren, en precies het zelfde probleem. Ook hier HDMI kabels eruit gehaald stroom van de box. Niets helpt.. ze komen de heleboel omruilen.. ga haast denken dat het een firmware probleem is.
op 04-05-2020 04:45 PM
op 24-08-2020 10:19 PM
Met mijn the Frame TV zelfde probleem, 2 weken na installatie
Is door monteur van de winkel opgelost door de One Connect kabel te vervangen door een nieuwe.
Is herkenbaar probleem omdat dit regelmatig voorkomt
op 26-08-2020 01:12 PM
op 27-10-2020 01:24 PM
Heb hetzelfde probleem met mijn 4/5 maanden oude frame tv. Reageert ook niet op andere apparaten die ik op de hdmi poorten aansluit. Moet ik hiervoor een monteur afspraak maken?
op 28-10-2020 10:39 AM
Hi @Bony72,
Daarvoor heb ik wel wat meer informatie nodig. Welke apparaten heb je erop aangesloten, en werkt geen enkel apparaat via HDMI? Heb je ook een andere HDMI kabel geprobeerd?
Anders kun je eens een Hulp op Afstand sessie inplannen, dan kunnen we op afstand met je meekijken en de HDMI-poorten resetten: https://bit.ly/2OhhbuU