op 07-01-2020 08:28 PM
Simpele vraag of dit mogelijk is, Op het moment krijg ik geen atmos via het arc kanaal icm een onkyo 656, Dit zou simpelweg moeten werken via dolby digital+ wat netflix gebruikt. (DD+ werkt en kan ik overigens wel selecteren als er eenmaal een film speelt op netflix)
iemand een idee?
op 08-01-2020 12:23 PM
Dit zou ik ook graag willen weten. Ik zie dat verschillende apparaten deze update hebben gekregen. Ik heb zelf een UE75NU8000 en de HW-Q90R soundbar en ik zag ook de DD+ optie maar atmos zelf ontbreekt. Het zou super zijn als deze ATMOS optie toegevoegd wordt zodat ik niet via de Xbox naar Atmos hoef te luisteren. De hardware moet dit aankunnen dus het is nu wachten op de software oplossing.
11-01-2020 12:44 PM - bewerkt 11-01-2020 12:48 PM
hallloooooooooooooooooo samsung?
nog een probleem, gevonden, als de receiver switched van input mode, blijft de tv zn geluidsoutput op receiver zetten, handmatig zet ik hem dan terug naar tv luidspreker maar daar blijft hij niet op staan, hij blijft switchen naar de reciever.....
schijtziek word ik van deze tv...... eerst word je voorgelogen op de website.. (geen 10 bit paneel op het 49" model tegenvallende HDR, en geen freesync,max 60hz paneel ipv 120hz in het 49" model ) en uiteindelijk werkt er ook 0.0
OH EN DIE ACHTERLIJKE RECLAMES IN HET MENU DIE ZO NU EN DAN OPDUIKEN.
maargoed hier is niemand thuis blijkbaar.
op 14-01-2020 07:38 PM
Hi @Frietpan Welkom op de Community! Voor welke aansluiting ben je in dit geval gegaan?