Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google tv streamer DTHD.

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2024 10:58 PM)
430 Weergaven
RobertA55
Pioneer
Opties
Na aanschaf van de Google tv streamer valt mij het volgende op.

Bij het kijken naar de bron selectie zie ik dat de gtvs als audio dthd als geluid aangeeft. Alleen bij Hbo krijg ik Atmos als melding.

Is die Google tv streamer kapot? Of mijn tv?
Daar de tv Dthd aangeeft, terwijl die geen Dolby True HD ondersteund.

Qe55Qn85batxxn

Iemand die dit gedrag herkent of kan verklaren?

Ps. De oudere Google chromecast met Google tv werk wel naar behoren.

Mvg Robert.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @RobertA55 , Robert,

Als het met de Chromecast niet gebeurt, kun je het beste contact opnemen met Google.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @RobertA55 , Robert,

Als het met de Chromecast niet gebeurt, kun je het beste contact opnemen met Google.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
RobertA55
Pioneer
Opties
Alhoewel in in conclaaf ben met google, zou ik toch graag een inhoudelijke reactie van Samsung op prijs stellen. DTHD word niet ondersteund edoch hoor ik geluid.
Gaarne firmware update.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RobertA55,

Bedankt voor jouw bericht. Ik kan goed begrijpen dat je verwacht dat je van alle beschikbare geluidsopties wilt genieten.  De beschikbaarheid is echter afhankelijk van het randapparatuur aan jouw televisie (Chromecast apparaat bijv) en of de apps zelf het beschikbaarstellingen voor elk programma/film en serie. Ik ben zelf iemand die gebruik maakt van meerdere randapparatuur aan mijn televisie (PS4, Xbox One, laptop, Chromecast en Samsung Tab) en streamingdiensten en ik merk zelf dat de geluidopties per apparaat en programma kunnen verschillen. We raden wel aan om jouw televisie up-to-date te houden. Hopelijk kom je met Google eruit en je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager
RobertA55
Pioneer
Opties

Het lijkt erop dat de google tv streamer bijna alles in dolby mat 2 omzet. En dat de qn85bat dit of niet snapt of ing niet goed verwerkt.

Vrees dat google dit niet gaat oplossen. Streamer gaat retour dealer.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update RobertA55,

Het apparaat zou meerdere geluidsopties hebben. Je kan e.v. zelf een Topic beginnen op de Community van Google hierover. Zie hiervoor de onderstaande link. Hopelijk wordt je daar goed verder geholpen. Voe je vrij om ons gerust weer een bericht te sturen wanneer je meer informatie wenst en ons verder op de hoogte te houden.

https://bit.ly/40gXZU9

Met groet,

Ajay

Community Manager
RobertA55
Pioneer
Opties
Lol allang gedaan.
Ps ik ben geen dolby expert, maar dat mijn tv het niet goed verwerk is toch een minpuntje voor samsung.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo RobetrtA55,

Zoals eerder vermeld is de werking hiervan afhankelijk van de randapparatuur en/of app dat de geluidoptie hoort te leveren. Wanneer de randapparatuur en/of app het niet levert, kan de televisie het niet afspelen. Ik hoop dat je er met Google eruit komt. Heb je het ook geprobeerd met de apps op jouw televisie?

Met groet,

Ajay

Community Manager
RobertA55
Pioneer
Opties
Ehm nee de interne apps op de tv gebruik. Ik eigenlijk nooit. Slechte ervaringen mee.
0 Likes