Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung smart tv wel verbinding netwerk, geen WiFi

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2022 02:17 PM)
2874 Weergaven
Aubs1972
Journeyman
Opties

Hi, Nog geen oplossing kunnen vinden voor mijn Samsung smart tv, daarom deze post. 
Sinds enkele dagen maakt de tv in de slaapkamer wel verbinding met internet maar niet met de WiFi booster of andere WiFi in huis.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd; Tv teruggezet naar fabrieksinstellingen, Smart Hub opnieuw instellen, netwerk resetten, Ziggo modem gereset, stroom van tv. Dit alles mocht niet baten. 
Hij maakt af en toe wel verbinding met het draadloos netwerk, maar verliest deze ook weer snel.

We hebben de tv ook in de woonkamer gezet en bedraad aangesloten, dan geen problemen. Zodra we de netwerk kabel eruit halen en verbinding proberen te maken met onze wifi, maakt deze maar kort verbinding. 

Aangezien we de tv vanuit de slaapkamer en woonkamer hebben getest om verbinding te maken met de wifi, lijkt t probleem bij de tv te liggen. 

Het gaat om de UE55NU8050. Tv is op 20-03-2019 aangeschaft en heeft sinds kort dit probleem.

Hoop dat iemand kan helpen cq de ultieme oplossing heeft!

0 Likes
Spring naar oplossing
11 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Aubs1972 ,

Heb je al contact gehad met de leverancier?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Aubs1972
Journeyman
Opties

2 zielen, 1 gedachten. Was net met een bericht bezig☺️

Van Samsung kregen we een prijsopgave met een indicatie van 337,-!!

De leverancier (BCC) hebben we gemaild, bevestiging ontvangen maar nog geen antwoord. 
Ik hou je (jullie) op de hoogte!