Heb een Samsung frame gekocht via Tv online . Nu blijkt het een Zwitsers model te zijn wat kan ik hiertegen doen Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Heb een Samsung frame gekocht via Tv online . Nu blijkt het een Zwitsers model te zijn wat kan ik hiertegen doen Bekijk bericht |
|
Goede morgen, Wegens een scheiding ben ik weer terug verhuisd naar Nederland. Gisteren wilde ik mijn Samsung tv aansluiten... Bekijk bericht Hey @Lambert1973 , Lambert, Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling! Fijne dag! Bekijk bericht |
|
Vanmiddag nog gewoon tv gekeken via apple TV en nu start de tv niet meer op. Ik zie logo The Frame in beeld. Na 4 seconden klinkt de opstarttoon en... Bekijk bericht Beste Dick, Gisteravond heb ik de stekker van de tv in een ander stopcontact gestoken en toen deed h... Bekijk bericht |
|
Hey mensen. ik heb de samsung qe65q80a icm de heos soundbar met subwoofer. Als ik kijk bij instellingen staat er wel heos maar als ik tv kijk en... Bekijk bericht Hoi @Rikkert83 , Ik vrees dat het dan niet te wijzigen is. Waarschijnlijk een compatibility issue.Mi... Bekijk bericht |
|
Hallo. Aantal weken geleden heeft mijn Samsung tv een update gehad en het is mis. Zodra er in een programma donkere beelden zijn komen er gekke... Bekijk bericht |
|
Ik heb een probleem waarbij bij het spelen van een game op beide consoles (ps5/Xbox series X even als een Google tv) het scherm/geluid ongeveer... Bekijk bericht Bedankt voor het antwoord maar , als je alle forums van de Samsung community leest over de qn95a zal... Bekijk bericht |
|
Waar kan ik mijn Samsung gegevens vinden zodat ik de nieuwe versie videoland kan downloaden Bekijk bericht |
|
Betreft model nummer UE55MU6120WXXN ik wil graag iKNP TV installeren, maar er is geen ruimte. Apps zoals rakunen tv etc gebruik ik niet maar ik... Bekijk bericht |
|
Samsung QLED 43Q64A (2021) TV gekocht in januari 2022. Sinds kort ondervind ik het volgende probleem: Bij donkere beelden wordt alles op het... Bekijk bericht Top toestel, zover ik kan beoordelen geen afwijkingen te zien. Bedankt voor de genomen moeite en tij... Bekijk bericht |
|
beste ik heb nu 1 jaar de samsung tv QE50Q64TASXXN software versie T-NKLDEUC-2200.9 BT-S daar zijn met regelmaat de digitale zenders weg... Bekijk bericht Hey @jaygiodyl , Dat is goed nieuws! Houd je ons op de hoogte? Fijn weekend! ☀️ 😎 Bekijk bericht |
|
Indicatie volume is plots weg. Hoe is dit terug te zetten? Frame 43 inch 2021 Bekijk bericht Hey @2ThinkAlike , Dat is goed nieuws! Bedankt voor je terugkoppeling!Fijn weekend! ☀️ 😎 Bekijk bericht |
|
Ik heb in december 2021 een Samsung NEO QLED TV gekocht, met een cashback actie van 250 euro met registratienummer NLD5479480CNRPD. Na vele malen... Bekijk bericht Vandaag de 250 euro cashback ontvangen. Hierbij is voor mij dit topic afgehandeld Bekijk bericht |
|
Goedenavond, Ik heb sinds kort een Samsung the Frame 55". Gekocht bij Amazon France (omdat ik lang in Frankrijk verblijf) ik wil wel graag... Bekijk bericht |
|
Beste Community, Ik zit al enkele maanden met het probleem met bovengenoemde Samsung 8K TV's dat na het aanzetten van de TV de menu/ home... Bekijk bericht Goedemorgen, @RicardoNL. Bedankt voor je terugkoppeling en wat goed om te lezen dat je hier een soor... Bekijk bericht |
|
Begin mei hebben we een samsung the frame gekocht waar een gratis lijst bij geleverd zou worden. Dit hebben we meteen aangevraagd bij samsung met... Bekijk bericht Gelukkig heb je alsnog een lijst kunnen bemachtigen. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kun... Bekijk bericht |
|
L.S., Sinds kort een nieuwe TV van Samsung in huis; de QE43LS03AAUXXN. Hieraan heb ik gekoppeld de Harman Kardon Citation multibeam.700 met... Bekijk bericht Hoi @Willem125, goedemiddag. Onze Samsung Makers zijn net als jij forumleden met enorm veel kennis o... Bekijk bericht |
|
TV gekoppeld met de Ziggo Media Box. Channel up down werkt prima. Channel knop indrukken voor EPG, geen resultaat. Middels; Home - Ziggo Media Box... Bekijk bericht Goedemorgen @Jan6501 , Er gaat niets fout. Niet alle functies worden ondersteund door de AB van de t... Bekijk bericht |
|
Sinds vorige week moest ik gedwongen de nieuwe V2 app van Videoland installeren op mijn Samsung TV (UE49KU6450). De oude app is niet meer... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik heb sinds kort een Samsung Frame 2021 met One remote. Daarbij heb ik een harman kardon citation multibeam 700. Deze is met optische... Bekijk bericht Bedankt voor de update Ruud0, Ik hoop dat het goed blijft werken en ik wens je veel luister- en kijk... Bekijk bericht |
|
hallo weet iemand hoe ik mijn bluetooth boxen (google audio)moet koppelen aan een Samsung the frame. model qe43ls03rasxxn software :... Bekijk bericht Hoi @Members_wHo8Yiy , Je kunt de tv inderdaad niet via bluetooth verbinden de met box.Alleen met mo... Bekijk bericht |