Goedendag
Mijn TV geeft regelmatig een zeer vervelend zoem geluid .model: LE37C530F1W
Het is een zeer doordringend bromgeluid,die vaker wel als... Bekijk bericht
Ik heb een haperend beeld bij voetbal en f1.
Oplossing van samsung .hier kunnen wij niks aan doen.het valt binnen de specificatie
Mensen ik ... Bekijk bericht
Goedemiddag! Sinds kort heb ik een Samsung the Frame televisie.
ik wil geen Art Abonnement afsluiten, maar heb begrepen dat ik mijn favoriete... Bekijk bericht
Goedendag,
Mijn tv Samsung QN95Ais door platte tv ingesteld met de invoersignaal extra op aan.
Mijn vraag is, is dit noodzakelijk, want als... Bekijk bericht
Hi Samsung,
In november '21 een Samsung Frame 2021 55 Inch gekocht. Nu sinds een paar weken heb ik een PS5, had ik tot nu toe altijd in de... Bekijk bericht
Sinds vandaag geen teletekst meer op tv. Niets veranderd in de instellingen.
Al geruime tijd spanningsloos gemaakt, gereset (meerdere malen) maar... Bekijk bericht
Goedenmiddag,Ik heb al enige jaren een samsung smart TV UE48JU7500 en deze bevalt prima alleen loop ik nu tegen een probleem aan dat ik hierop geen... Bekijk bericht
Ik heb sinds een aantal dagen een tv QN95A. Soms wordt het beeld een aantal seconde zwart. Dit is bij Samsung en zowel de verkoper (platte tv)... Bekijk bericht
Wij zijn al zo lang bezig om de gratis lijst te krijgen. De laatste keer was ons beloofd dat het goed zou komen we moeten 2 weken wachten dat... Bekijk bericht
Hallo,
Bij 1 van de 4 gaten aan de achterkant om mijn televisie op te hangen, lijkt er een soort plastic voor het schroef draad te zitten. Kan ik... Bekijk bericht
Hallo iedereen al een week of 2 vind ik de firmware niet meer terug op de pagina handleiding en download hoe komt dit is er een probleem met... Bekijk bericht
Blijkbaar is er een onderliggende menu voor de ' bron'. Hoe geraak je daarin. Het lukte niet via de beschreven werkwijze op de Samsung... Bekijk bericht
hallo, nieuw probleem op mijn UE40F7000SL: geen enkele van mijn 4 hdmi poorten werkt, heb diverse toestellen , geen enkele wordt door de tV... Bekijk bericht
Goedenavond. Ik heb namelijk een probleem met het koppelen van mijn one remote afstandbediening met de TV. Ik krijg op de tv de melding dat de one... Bekijk bericht