Kan apps van Videoland en Discovery plus niet meer vinden in smarthubb. Tv is gereset geweest....sindsdien apps spoorloos. Help Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Kan apps van Videoland en Discovery plus niet meer vinden in smarthubb. Tv is gereset geweest....sindsdien apps spoorloos. Help Bekijk bericht |
Beste, Ik heb in november een samsung neo qled 55QN93A aangeschaft met een cashback van €200,-. Op 19 november heb ik de cashback aanvraag... Bekijk bericht Vandaag eindelijk mijn geld van de promotie mogen ontvangen, het heeft even geduurd maar uiteindelij... Bekijk bericht |
Hallo, Ik probeer onze nieuwe televisie The Frame te registreren maar helaas verschijnt het model dat we net hebben gekocht niet in de lijst... Bekijk bericht |
Beste , Ik heb deze TV TV SAMSUNG QE55Q60T 2020 , zonder problemen en met grote tevredenheid een HDD verbonden .via USB . Dit om bestanden... Bekijk bericht Hoi Dick , Kon het nog niet testen, de nieuwe HDD is nog niet aangekomen . Heb nu wel eentje genomen... Bekijk bericht |
Hi, Nog geen oplossing kunnen vinden voor mijn Samsung smart tv, daarom deze post. Sinds enkele dagen maakt de tv in de slaapkamer wel verbinding... Bekijk bericht 2 zielen, 1 gedachten. Was net met een bericht bezig☺️Van Samsung kregen we een prijsopgave met een ... Bekijk bericht |
Hallo, op 27 januari kochten we een TV Samsung QE55QN93AATXXN met een cashback van 150 euro. De registratie verloopt op 12 februari 2022. We... Bekijk bericht Hallo, dank jullie wel voor alle hulp. Ons probleem is opgelost. De cashback zal terug betaald worde... Bekijk bericht |
Beste , we hebben in januari een nieuw tv toestel gekocht in de mediamarkt daar we zeer tevreden waren van het vorige samsung toestel. Er was... Bekijk bericht Dag Martijn, bedankt om dit nog eens te controleren. we wachten nog even af dan . mvg, Dirk Bekijk bericht |
Sinds kort start mijn televisie op met een paars scherm. Soort achtergrond verlichting. Er is dus geen beeld maar wel geluid. Dit probleem... Bekijk bericht Goedemorgen @Anonymous User , Jan, Ga je nog contact zoeken met de leverancier of is het inmiddels o... Bekijk bericht |
Een aantal weken heb ik last van vervelende witte vlekken aan de onderzijde van het tv scherm. Uit de informatie van het forum hierover blijkt het... Bekijk bericht Beste @WimKemps, om nog aan te sluiten op Dick's redelijk alomvattende antwoord, voor dergelijke kla... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb recent de onderstaand TV, Soundbar en rear speakers gekocht. SAMSUNG REAR SPEAKERS SWA-9500S SAMSUNG Q-series Soundbar HW-Q700A... Bekijk bericht Ik heb het probleem bij mij opgelost. ik heb nu perfect dolby op PS4. Ik ben op mijn tv naar instell... Bekijk bericht |
Sinds vorige week hebben we deze tv: QE65QN95AAT Nu hebben we deze tv aangesloten op onze cinema home set HT-E5500, 5.1 kanaals. Via de HDMI kabel... Bekijk bericht Hey @AnkeVisser , Anke, Thanks! Je kunt zo niet veel veranderen. PCM is alleen stereo, geen surround... Bekijk bericht |
Hallo Wij hebben net een nieuwe Samsung neo qled 55QN85 gekocht. De tv hebben we in NL gekocht maar wij wonen net over de grens ik Duitland. Ik... Bekijk bericht Bedankt voor jullie super snelle antwoorden. Ps: jammer dat het niet mogelijk is. Dan maar de chrome... Bekijk bericht |
Gisteren is onze nieuwe tv geleverd. Helaas maakt de tv een raar geluid zodra deze uit staat. Doet ons denken aan het gezoem van een mug maar dit... Bekijk bericht |
Vorig jaar de nieuwste Qled 4K gekocht, zeer tevreden hiermee. Maar helaas ontstaan steeds meer problemen. Externe bronnen via HDMI geven geen... Bekijk bericht Hoi Martijn, @Martijn11 , Dat is goed nieuws! Top dat het weer werkt.Fijn weekend! Bekijk bericht |
Hoi, De afstandsbediening van de Samsung frame tv werkt opeens niet meer naar de melding dat de batterij moet worden vervangen. De batterij... Bekijk bericht Hoi @Patrick190, goedemorgen. Is het intussen nog gelukt met de afstandsbediening? Zo niet, stuur mi... Bekijk bericht |
Ik zou graag hulp ontvangen bij mijn tv Ik ben te bereiken op - Bekijk bericht Goedenavond @Karen Verschuut , Zou je je telefoonnummer willen weghalen? Dit is een openbaar forum w... Bekijk bericht |
Goedemorgen, Ik heb deze week 2 promotie aanvragen gedaan. Televisie en een soundbar. Ik kreeg voor beide mail dat er nog voor beide een... Bekijk bericht Hi @Amal197, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat... Bekijk bericht |
Beste, Mijn tv doet de volgende dingen uit zich zelf - Ziggo help venster - verspringen naar andere zenders - volume tonen en of... Bekijk bericht |
LS Het rechter deel van mijn beeldscherm en een klein stukje aan de linkerzijde heeft een zwarte waas. De TV is net 2 jaar geworden.Het type... Bekijk bericht Bedankt Dick voor al je hulp.Mocht ik nog wat horen laat ik je dat nog weten. Groeten, Jelma Bekijk bericht |
Vanmorgen werd mijn 2e TV op afstand gereset. Moest hierna 15 min wachten voordat de stekker weer in het stopcontact kon. Hierna opnieuw alles... Bekijk bericht Dick, jij ook nog bedankt voor al je hulp en ook jij nog een hele goede dag. Groet John Bekijk bericht |