op 03-08-2017 09:53 PM
Heb deze TV +/- 3 weken terug gekocht. Deed het eerst perfect, maar blijft sinds van de week rebooten, en de remote werkt soms niet (blijkt te proberen te reconnecten). Is hier iets aan te doen? Of zal ik hem terug in moeten leveren.
op 07-08-2017 09:01 AM
Hi Joris, wat jammer om te horen! Wat is de modelcode van jouw TV? Kun je ook even kijken welke firmware versie erop staat?
op 14-08-2017 12:39 PM
Is het opgelost Joris?
op 24-11-2017 09:26 PM
Ik ondervind hetzelfde probleem.
De Qled TV, QE49Q7F en half jaar oud, blijft rebooten. Meestal met tussenpozen van zeg 1 minuut, maar als hij een tijd heeft uitgestaan wellicht pas na 5 minuten. Wellicht iets te maken met temperatuur.
Ook is de bijgeleverde afstandbediening defect. Het rode ledje blijft een tijdje knipperen als je een knop indrukt.
Laatste software update gedaan, heb nu 1147.
Wat te doen?
op 24-11-2017 09:27 PM
Bij mij lag het aan dat dunne draadje hier zat blijkbaar een knikje in die niet te zien was.
op 24-11-2017 09:31 PM
Bij mij lag het aan het one connect draadje hiet zat blijkbaar een ontzichtbaar knikje in, ik had inderdaad hetzelfde probleem zoals jij hebt beschreven. Draadje vervangen en deed het weer zoals nieuw.
op 24-11-2017 09:36 PM
dank je, ga ik proberen
op 25-11-2017 12:58 PM
zag net dat zo'n kabeltje 300 euro kost. Iets te veel om maar even te proberen...
Eerst maar eens de opinie van Samsumg horen. Zo'n kabel kan toch niet spontaan breken?
op 25-11-2017 02:00 PM
ik denk toch dat het meer te maken heeft met bluetooth en/of Wifi verbinding.
Connectie met afstandbediening werkt niet (ik gebruik nu andere samsung afstandbediening) en de Wifi-verbinding is zeer instabiel. Ook de settings worden soms gewist. Vanaf andere apparaten verbinden naar de TV is zeer moeizaam en wordt continu verbroken.
Dus de oorzaak ligt wellicht in de Connect Box communicatie hardware.
Zag ook andere melding in deze community over problemen met afstandbediening waarbij dezelfde symptomen worden genoemd.
op 25-11-2017 02:59 PM
Ik zag er bij mij ook geen breuk in, zijn blijkbaar heel gevoelig. Ik had wel precies de problemen die u beschreef. Ik heb via de zaak waar ik hem gekocht heb een andere gehad , deze zaak was ook langs gekomen om te testen wat er miss was.