Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Firmware 1201.6

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2017 12:48 PM)
2139 Weergaven
sm167
First Poster
Opties

Ik zie dat firmware 1201.6 erop staat,welke verbeteringen geeft deze update met zich mee voor mijn tv Ks 7000

0 Likes
12 Antwoorden
RobindeRobot
Explorer
Opties
Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en het lijkt erop dat bepaalde aspecten van het beeld beter zijn maar dat tegelijk het soap opera effect meer te zien is terwijl Auto Motion Plus uit staat. Met andere woorden het veroorzaakt een behoorlijke impact op het beeld. Ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn en heb spijt dat ik zo snel over gegaan ben. Niks geleerd van 1165 Pfff
Robin de Robot
65KS9500
0 Likes
sm167
First Poster
Opties

Klopt geheel wat ik reeds even hebt gezien hebt in deze dat er new een filmmodus is ingebouwd,moet daar nog wel even in gaan verdiepen wat deze geheel doet.

0 Likes
RobindeRobot
Explorer
Opties

1201 veroorzaakt wel meer SOE maar geen artifacts bij bewegende beelden. Dat is zeker positief. Volgens mij is er qua kleur ook een  behoorlijke aanpassing gedaan. Denk dat eerdere calibraties niet meer correct zijn... 

Robin de Robot
65KS9500
0 Likes
ruud013
First Poster
Opties

wat ik ook probeer, ik kan geen (srt files) subs openen vanuit een usb stick die aangesloten is op de ks7000 met die 1200 update, was eerst wel, balen

0 Likes
RobindeRobot
Explorer
Opties

ik gebruik meestal ingebouwde subs, dus geen ervaring mee. Het blijft wel raar dat dit soort dingen wijzigen na een update. Ben ook benieuwd hoe anderen de beeldkwaliteit vinden na 1201.6 ik ben er nog steeds niet uit of ik het nu een verbetering vind... (eigenlijk niet) 

Robin de Robot
65KS9500
0 Likes
sm167
First Poster
Opties

Met de update 1201.6 is echt een hele verbetering,je moet wel je beeldsettings opnieuw instellen.

Ik stel voor en weet even niet of dat hier neergezet mag worden?

maar ga en zet neer update 1201 youtube samsungnow .

Persoonlijk schrijft men veel over warm 2,ik opteer lever warm 1.

0 Likes
RobindeRobot
Explorer
Opties

Of het een verbetering is moet iedereen zelf maar beoordelen. Ik vind dat je het soap opera effect niet in je standaard beeld moet laten zien maar alleen als optie met auto motion plus. Het geeft toch een artificial gevoel. Echte film liefhebbers zullen er niet blij mee zijn want de film wordt niet weergeven zoals bedoeld. 

Robin de Robot
65KS9500
0 Likes
sm167
First Poster
Opties

Met Motion plus daar kan je heel veel mee doen.

Probeer eens deze op aangepast en dan judder op 1 en blur op 2 enof ga daar eens mee spelen.

Led clear motion op uit.

0 Likes
RobindeRobot
Explorer
Opties

Tja... Volgens mij is dat ook niet het issue waar ik het over heb. SOE zou je alleen moeten kunnen toevoegen met Judder control, en niet aanwezig zijn in het standaard beeld. Kleuren zijn wel beter geworden met 1201 trouwens. Maar voor de kijkervaring was ik liever op de vorige firmware gebleven. 

Ben zelf geen fan van auto motion plus. Zelfs in de laagste settings veroorzaakt het artifacts bij snel wisselende beelden en flitsen  zoals een zwaailicht. 

Robin de Robot
65KS9500
0 Likes