Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QE55Q70RAL beeld flikkert/defect?

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2020 07:45 PM)
429 Weergaven
Ismail27
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung QE55Q70RAL gekocht een half jaar geleden. Laatste tijd heb ik er problemen mee, want het scherm flikkert telkens en het lijkt gewoon een defect aan het scherm te zijn. Ik heb alles geprobeerd (reset, stekker eruit, 24h wachten enz.)

Dit is gewoon hardware defect volgens mij. Heb een paar video's gemaakt waarop het defect goed te zien is. Op een foto is het probleem niet zichtbaar, jammer dat je geen video kan uploaden.  

0 Likes
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Ismail27 ,

Heb je misschien wat meer informatie? Is de volledige Model Code van de tv QE55Q70RALXXN?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Is de huidige softwareversie van de tv de 1356.2?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Dit hoeft geen harware issue te zijn. Eerst wat vragen.

Bij welk content zie je dit probleem? Tv kijken, YouTube, Netflix, etc.? Zie je dit alleen bij bewegende beelden?

Zou je voor mij een beeldtest kunnen doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.

Graag volgens onderstaande eisen, anders is het niet goed te beoordelen:

https://eu.community.samsung.com/t5/Televisie/How-to-Wat-zijn-de-beeldtestfoto-eisen/td-p/307375

Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.

Zou je het beeld kunnen resetten? Bij Instellingen->Beeld->Expertinstellingen->Resetten (onderaan).

Zou je kunnen testen met een 4K UHD democlip van YouTube?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.