op 12-06-2020 09:37 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Wij hebben een nieuwe Samsung smart tv aangekocht en zijn op zoek naar de app Cinetree uit Nederland. Zelf wonen we in België.
We vinden hem niet tussen de voorziene apps.
Iemand een idee?
Grtz.
Sandy.
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 13-06-2020 01:22 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Pomeleone , Sandy,
Bedankt voor je info! Het introductiejaar van de tv is 22 maart 2019. De softwareversie is up-to-date.
Op hun site staat: "Indien je in het bezit bent van een Samsung Smart TV (uit 2017 of nieuwer), kun je de Cinetree app rechtstreeks op je TV downloaden via de App Store." Je tv is uit 2019, dus hij zou in de App Store moeten staan.
Mijn tv is uit 2017 en ik zie deze app gewoon in de App Store staan. Zie plaatje.
Je zou nog kunnen proberen om de Smart Hub te resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Als je em echt niet kunt vinden, dan zou je evt. gebruik kunnen maken van een Google Chromecast.
https://www.coolblue.nl/advies/wat-is-google-chromecast.html
Hopelijk heb je hier iets aan..
Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
12-06-2020 09:53 PM - bewerkt 12-06-2020 09:54 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedenavond @Pomeleone , Sandy,
Er zijn heel veel nieuwe Samsung Smart tv's in omloop 😉.
Wat is de volledige, dus met XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Graag hoor ik van je..
Groet, Dick
op 13-06-2020 12:36 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi Dick,
Dankjewel voor uw snel antwoord 😀.
De modelcode is QE49Q70RALXXN.
De softwareversie is T-MSMDEUC-1356.2, B1970101/070204, BT-S.
Ben benieuwd.
Groetjes,
Sandy.
op 13-06-2020 01:22 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Pomeleone , Sandy,
Bedankt voor je info! Het introductiejaar van de tv is 22 maart 2019. De softwareversie is up-to-date.
Op hun site staat: "Indien je in het bezit bent van een Samsung Smart TV (uit 2017 of nieuwer), kun je de Cinetree app rechtstreeks op je TV downloaden via de App Store." Je tv is uit 2019, dus hij zou in de App Store moeten staan.
Mijn tv is uit 2017 en ik zie deze app gewoon in de App Store staan. Zie plaatje.
Je zou nog kunnen proberen om de Smart Hub te resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Als je em echt niet kunt vinden, dan zou je evt. gebruik kunnen maken van een Google Chromecast.
https://www.coolblue.nl/advies/wat-is-google-chromecast.html
Hopelijk heb je hier iets aan..
Groet, Dick