Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QE55Q70R via HDMI ARC aangesloten op Onkyo TX-NR656 maar geen geluid???

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2019 04:27 PM)
1208 Weergaven
mvleest
First Poster
Opties

Ik heb mijn Samsung QE55Q70R TV via de HDMI ARC poort aan de achterzijde aangesloten (via een HDMI kabel) op mijn Onkyo TX-NR656 op de HDMI ARC UIT poort. Ik heb via het instellingen menu van de receiver de Audio Return Channel geactiveerd (Auto) en ook op de TV Anynet+ (HDMI-CEC) aangezet en via de "Settings” (instellingen) >> “Sound” (geluid) >> “Sound output” (geluidsweergave) >> “Receiver (HDMI)” (ontvanger [HDMI]) uit de lijst met beschikbare apparaten geselecteerd. De receiver staat op TV en er komt geen geluid uit? Mijn vorige Samsung UE55KS7000 met Connect box werkte wel??? Iemand een idee??

0 Likes
14 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hoi @mvleest 

Goed dat je een topic start! Was de opstelling met de vorige TV precies hetzelfde? 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
mvleest
First Poster
Opties
Ja deze is ongewijzigd
0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Test dit even met een andere HDMI kabel. Wellicht dat deze het in de tussentijd heeft begeven. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
mvleest
First Poster
Opties
Deze is reeds getest met een andere
0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hmm, oké. Het handigste is dan om jouw TV van een afstand over te nemen, om mee te kijken. We kunnen dan ook de HDMI-poorten resetten. In dit geval kan het ook nog om een compatibiliteitsprobleem gaan.  

---------
Signature-S21-2
0 Likes
mvleest
First Poster
Opties

En hoe en wanneer gaan we dat doen?

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Heb je ook al een andere HDMI ingang op de receiver geprobeerd om problemen met de HDMI ARC uit te sluiten?

Dat probleem komt schijnbaar nog wel eens voor:

https://tweakers.net/productreview/173407/onkyo-tx-nr656-zwart.html

0 Likes
mvleest
First Poster
Opties

Mijn vorige Samsung TV deed het probleemloos op de ARC Uitgang van de Onkyo. De TV herkent de receiver ook gewoon alleen bij selectie komt er geen geluid

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

@mvleest 

Stuur me even een privé bericht met jouw naam en telefoonnummer. Ik plan dan een afspraak voor je in. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes