Ik krijg Netflix niet aan de praat op mijn Samsung tv. Als ik kijk bij instellingen staat bij Netflix ESN: Not support (X) Heb de Netflix app... Bekijk bericht
Blauwe vlekken op het scherm is er een oplossing?
UE55h6670
Ik las anderen met vergelijkbaar probleem en kregen als oplossing om de beeldbuis... Bekijk bericht
Ik heb een TV type UE49KS7000. Ik wil een Hispasat transponder bij plaatsen met een Sybol rate van 1667. Maar er is bij het instellen van de... Bekijk bericht
Help! Onze tv ziet zwart! Hij geeft wel geluid, zowel tv als radio, maar geen beeld, ook niet met Netflix en PS4. Net nu alle mooie kerstfilms op... Bekijk bericht
Beste,
Sinds een paar maanden lijkt het beeldscherm, de hardware dus (zie foto's), van mijn UE49K5600AWXXN Samsung TV, gekocht in januari... Bekijk bericht
Sinds een aantal weken heeft mijn smart tv een probleem namelijk hij herkend mijn wifi ineens niet meer. Het staat gewoon helema niet meer tussen... Bekijk bericht
Hallo,
Ik probeer nu al een paar dagen om een draadloze controller aan te sluiten op mijn televisie voor gebruik met de Steam Link app.
In... Bekijk bericht
Goeiedag, ik heb een vraagje over een scartkabel voor onde randere een DVD recorder met een scart aansluiting.Nu hebben wij een nieuwe televisie... Bekijk bericht
Goedenavond,
ik heb mijn Samsung tv nog geen maand en zie bij lichte beelden in de hoeken onderin een kleine zwarte waas. Het beeld is in de... Bekijk bericht
Ik heb een UE55D6530WS en deze heeft links en rechts onder vlekken (zie foto) is dit nog te verhelpen?
Als de TV aanstaat zie ik ze niet.
... Bekijk bericht
Sinds augustus hebben wij een Samsung UE40NU7110WXXN. Vanaf het begin heeft Netflix het gewoon gedaan. Echter sinds gisteren niet meer. Wanneer ik... Bekijk bericht
Hallo,
Is er een mogelijkheid om een hooftelefoon aan te sluiten op een UE40J5100AW TV
( al dan niet met een station of bluetooth)
Alvast... Bekijk bericht
USB aansluitingen One Connect Box niet zichtbaar bij BRON op TV (voorheen wel), USB stick wordt ook niet herkend.
SmartTV UE55KS8000LXXN. Via... Bekijk bericht
Ik heb mijn Samsung QE55Q70R TV via de HDMI ARC poort aan de achterzijde aangesloten (via een HDMI kabel) op mijn Onkyo TX-NR656 op de HDMI ARC UIT... Bekijk bericht
Sinds kort donkere verticale balken op het scherm (linker kant en rechts vh midden). Via menu de voorgeschreven test met beeld uitgevoerd. Foto vd... Bekijk bericht
Hello,
I received an email that there was an issue with my application for cashback because:
The Label is not cut out accordingly
The... Bekijk bericht
Ik heb afgelopen maandag een Frame QE49LS03RAS gekocht, maar daar zat echter niet de beloofde voucher voor 6 maanden Art Store in de doos.
Kan... Bekijk bericht