Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung q55 geen verbinding met Nintendo switch

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2020 11:39 AM)
964 Weergaven
Soraya87
Journeyman
Opties

Hi allemaal!

Sinds een week hebben de jongens een switch. Deze heb ik aangesloten zonder problemen. Sinds gister staat de switch er niet meer bij (menu start) en staat er alleen hmdi3 en bron onbekend. 
Ik heb alles opnieuw aangesloten, en de settings op de switch gewijzigd (las ik hier erover) maar niets helpt. Kan iemand mij hiermee helpen? Nog tips?? Alvast dikke thanks

0 Likes
11 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Soraya87 , Soraya,

Heb je misschien wat betere info? Wat is de volledige Model Code van de tv?

Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Incl. XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Extra info. Staat waarschijnlijk los van dit probleem:

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2020/consumentenbond-roept-gebruikers-nintendo-switch-op-probl...

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Soraya87
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie.

model code: QE55Q7FAM (huidige versie:1280)

Sinds gister staat de switch dus niet meer bij bronnen als switch. Er staat nu HDMI onbekend (met rood bolletje rechtsboven).

0 Likes
Soraya87
Journeyman
Opties

Het lukt niet om de switch op tv te spelen. Hij maakt geen verbinding met de tv.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Soraya87 , Soraya,

Sorry, maar even goed lezen. Gevraagd met vette letters. Wat is de volledige Model Code van de tv?

Dus inclusief de letters XXN. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv..

Groet, Dick
Soraya87
Journeyman
Opties

Excuses.. ik kan namelijk niet bij de achterkant van de tv. 😞

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Soraya87 , Soraya,

Excuses niet nodig, hoor 😉. Moeilijk te zien aan deze kant. Heb je al op andere HDMI poorten getest?

Eventueel met een andere HDMI kabel? Als er geen naam meer staat en ook een rood bolletje, dan kan het zomaar zijn dat de switch defect is..

Groet, Dick
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zou je een hard reset op de switch kunnen doen als die aanstaat?  Dit doe je door de Powerknop ongeveer tien seconden ingedrukt houden.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Soraya87
Journeyman
Opties

Andere HDMI poorten heb ik geprobeerd, andere HDMI kabel ook. Kan dat aan de switch liggen? Hij is pas een week oud 😢

0 Likes
Soraya87
Journeyman
Opties

bedankt ga ik proberen. Als hij in de houder zit (tv stand) of als handheld?

0 Likes