Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung qe65q74t slecht beeld haperend met voetbal en f1

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2020 10:37 PM)
789 Weergaven
rickven
Journeyman
Opties
Ik heb vaak last van blokjes of haperend beeld vooral bij snelle beelden 

Help mischien iemand hier meer last van en wat het beste te doen kpn itv 4k kastje 
0 Likes
23 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @rickven ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Met XXN graag. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Over welke decoder van KPN gaat het? Arris xxxx? Hoe is de tv aangesloten? Bedraad of via wifi?

Welke internetsnelheid in Mbit/s heb je? Zie je dit ook bij andere bronnen terug? YouTube, etc.?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
rickven
Journeyman
Opties
kan niet achterop kijken is een 2020 model de rest zou ik op moeten zoeken vanmiddag volgens mij wel arris het nieuwste 4k kastje van kpn als bv Netflix heb ik dit niet de instelling van de decoder spellen ook mee als ik deze op uhd 60hz zet krijg ik om de zoveel tijd zwart beeld lijkt wel of het signaal het niet aankan
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @rickven ,

Bedankt alvast voor deze informatie! Het zou fijn zijn om toch de volledige Model Code te hebben.

Misschien op het aankoopbewijs? Anders even hier kijken -->  Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Waarschijnlijk de Arris VIP5202. Graag ook nog even de internetsnelheid doorgeven. Thanks!

Groet, Dick
0 Likes
rickven
Journeyman
Opties
kastje klopt versie update is 1403 internet os rond de 100
0 Likes
rickven
Journeyman
Opties
model code is QE65Q74TATXXH
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @rickven ,

Dat is geen mooie Model Code. Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH oftewel een 'grijze import' tv --> Grijze import 

Er is dus aan gesleuteld. Deze tv's kun nog wel eens problemen opleveren. Waar en wanneer is de tv aangeschaft?

Groet, Dick
0 Likes
rickven
Journeyman
Opties
via bol.com
0 Likes
rickven
Journeyman
Opties
tv-online was de aanbieder
0 Likes
rickven