Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung LED Smart TV UE40J6240 witte horizontale streep door midden beeldscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2017 02:32 PM)
5022 Weergaven
Jasperdep
Apprentice
Opties

Beste Samsung Nederland, ik heb een probleem met mijn tv. Er loopt door het midden van het beeld een dunne streep. Ik heb via zelfdiagnose de beeldtest gedaan en bij alle foto's is de streep nog steeds zichtbaar. Wat kan hiervan het probleem en de oplossing zijn?

0 Likes
20 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Jasper, dat lijkt me niet de bedoeling! Kun je eens alle externe apparaten ontkoppelen, inclusief de CI+ module als je die gebruikt, en dan nog eens de beeldtest doen? Graag zie ik hier een foto van.

Kun je ook even kijken welke firmwareversie er nu op de tv staat?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Had je mijn vorige bericht nog gezien Jasper? 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Jasperdep
Apprentice
Opties

Hoi Lot,

Ik lees je bericht nu pas, ik heb gelijk de foto's gemaakt.IMG_0344.JPG kopie.jpgIMG_0345.JPG kopie.jpgIMG_0346.JPG kopie.jpgIMG_0347.JPG kopie.jpg

Groeten,

Jasper

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dankjewel voor de foto's! Heb je alle externe apparaten ontkoppeld. inclusief de CI+ module? Is de tv direct verbonden aan het stopcontact of via een verlengsnoer? 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Jasperdep
Apprentice
Opties

Ja, ik heb alle externe aparaten ontkoppeld, ook de module. De tv is verbonden via een verlengsnoer.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Ok, zou je hem eens rechtstreeks aan het stopcontact willen koppelen om te kijken hoe het dan eruit ziet?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Jasperdep
Apprentice
Opties

Ik heb hem nu rechtstreeks aan het stopcontact zitten. Er is geen verschil. De streep zit er nog steeds.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hmm, dan denk ik dat er toch een monteur aan te pas moet komen. Wat is de aankoopdatum van de tv? Als hij nog binnen de twee jaar fabrieksgarantie zit, kan dit kosteloos.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Jasperdep
Apprentice
Opties

Ik heb hem op 29 december 2016 gekocht. Hij valt dus nog binnen de garantie. Wat moet ik doen om hem te laten repareren?

0 Likes