op 21-01-2021 09:11 PM
Sinds een paar dagen hebben we een The Frame (QE43LS03TAUXXH).
Voor de ART Store netjes creditcard gegevens ingevoerd, ter controle is er €0,15 afgeschreven, maar ik kan geen abonnement aanvragen / activeren! Elk kunstwerk dat ik probeer te activeren, leidt me weer naar het bericht dat ik een abonnement moet afsluiten. Iemand zelfde ervaring of goede ideeën?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-04-2021 01:47 PM
Hoi Esther
wij hebben gesproken met Max via de klantenservice van Samsung. Dat creditcard probleem is niet opgelost maar misschien het proberen waard om het nog een keer met Paypal te proberen.
Als je op verschillende forums kijkt wordt er gezegd dat de promotion code in de doos moet zitten, maar dat zat er bij ons niet in. Maar ergens in het begin van het proces bij het aanvragen van de Art store stond een keer promition code ophalen/inwisselen of iets dergelijks, dat ging toen automatisch. Als je wilt afrekenen voor de 3 maanden die eigenlijk dus gratis zijn moet je ook kiezen voor het maandabonnement van €4,12 , maar dat wordt meteen verrekend naar €0,- . Als je dat niet krijgt kun je het volgende proberen (zag ik toevallig toen ik de lijst gisteren ging bestellen). Als je naar www.samsung.com/nl/promo gaat kun je kiezen voor tv en dan kun je de gratis lijst voor om je Frame aanvragen maar ook een promotion code (dacht ik te hebben gezien). Misschien is dat iets! Ik hoop dat je een stapje verder komt!
op 12-04-2021 11:47 AM
Esther,
Er is hoop aan de tunnel!! Ik heb het geprobeerd met pay-pal en het leverde de foutboodschap op:
Navraag bij pay-pal leverde de volgende mededeling op:
heb uw PayPal-rekening zeer zorgvuldig gecontroleerd. Er zijn geen blokkades of beperkingen op. Ik kan echter zien dat transacties voor Samsung mislukken, aangezien deze verkoper creditcardbetalingen vereist. Om het mogelijk te maken om een abonnement aan Samsung toe te voegen, dient u daarom een creditcard toe te voegen en te bevestigen in uw PayPal-rekening.
Ik heb net mijn creditkaart toegevoeg aan mijn pay-pal account......en daarna mijn pay-pal account toegevoegd aan mijn samsung account.
Als laatste heb ik via "Kunst-app" het gratis proef abonnement aangevraagd en betaald met Pay pal, en het is gelukt!!!!
Misschien werkt dit bij jou ook.
Groeten, Jan
op 12-04-2021 11:50 AM
Judith,
Zie mijn antwoord aan Esther. Het is eindelijk gelukt. Dank voor je aanwijzingen. Het is wel meer dan vervelend dat het dus via een Creditkaart alleen niet lukt..... maar met Pay-pal wel mits daar een creditkaart aangekoppeld ipv een bankpas.
Groeten,
Jan
op 15-04-2021 08:20 AM
hi judith en Jan!
Éindelijk is het dan gelukt. Met een PayPal account. Ik ben superblij. Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om mij op de hoogte te houden.
Gr
Esther
op 15-04-2021 08:22 AM
hi judith en Jan!
Éindelijk is het dan gelukt. Met een PayPal account. Ik ben superblij. Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om mij op de hoogte te houden.
Gr
Esther
op 15-04-2021 12:16 PM
Goed nieuws!!!! fijn. Veel plezier met het uitzoeken van je kunstwerk.
Gr.
Jan
op 15-04-2021 12:55 PM
Heel fijn!
Geniet ervan!
op 18-04-2021 11:27 PM
Hier precies hetzelfde.
op 18-04-2021 11:28 PM
Wij zitten met hetzelfde probleem helaas
op 18-04-2021 11:29 PM
Ook wij hebben dit probleem grrrr...